مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تولید جهانی گریس

تولید جهانی گریس

سازمان ملی تولیدکنندگان گریس، NLGI ، گزارش تولید جهانی گریس را تا پایان سال2004 ، منتشر کرده است. این کامل ترین و جامع ترین گزارش تا این تاریخ بوده و شامل اطلاعات وسیعی از160 تولیدکننده عمده گریس در جهان می شود. در اطلاعات ارایه شده در این جدول هیچگونه دخل و تصرفی صورت نگرفته است، منتهای مراتب ممکن است به علت عدم امکان دریافت اطلاعات از تمامی تولیدکنندگان، مقدار واقعی کمی بیش از ارقام منتشر شده باشد. مقاله زیر براساس بررسی گزارش سازمان NLGI ، تفکیک آمار و اطلاعات و تهیه نمودارها تدوین شده است که از نظر می گذرانید.

براساس آمار، تولید گریس در برخی از مناطق جغرافیایی- علیرغم خروج تعدادی از کارخانه ها از گروه تولیدکنندگان گریس- افزایش قابل توجهی داشته است. کل تولید گزارش شده در سال2004، معادل841 هزار تن بوده که این میزان نسبت به سال2003 ،9/7 درصد، نسبت به سال2002، 13/4 درصد و نسبت به سال2001 معادل14/9 درصد افزایش داشته است. گریسهای پایه لیتیم با بیشترین تولید،72 درصد(57 درصد گریس و15 درصد گریس کمپلکس) را به خود اختصاص داده اند. در این جدول، سایر انواع گریسها به ترتیب تولید، شامل گریس کلسیم هیدراته، آلومینیوم کمپلکس، پولی اورا، کلی، پایه های غیرصابونی، کلسیم کمپلکس، پایه سدیم، کلسیم سولفونید، کلسیم غیرهیدراته، سایر پایه ها و آلومینیوم است.
در آمریکای شمالی، ایالات متحده، کانادا و مکزیک بیشترین میزان تولید معادل237 هزار تن را به خود اختصاص داده اند. اروپا با تولیدی معادل204 هزار تن، در مقام دوم قرار داشته و بعد از آن به ترتیب چین با تولیدی معادل122 هزار تن، کشورهای آسیای میانه با تولیدی معادل73 هزار تن، هندوستان و آسیای جنوب شرقی با تولیدی معادل55 هزار تن، آمریکای مرکزی با تولیدی معادل44 هزار تن و آفریقا و خاورمیانه با تولیدی معادل34 هزار تن در مقامهای بعدی تولید قرار دارند.
نمودارهای ارایه شده، تولید جهانی گریس براساس نوع پایه صابونی را نشان می دهند. یکی از این نمودارها مربوط به تولید جهانی گریس در سال2004 و دیگری مقایسه انواع آنها در4 سال متوالی است. نمودار آخر، تولید جهانی گریس براساس مناطق جغرافیایی را نشان می دهد که مقایسه4 سال تولیدات جهانی (با میزان ارقام هر یک) است. آمار ارایه شده در این نمودارها نشانگر افزایش تولید گریس نسبت به چهار سال گذشته در بیشتر مناطق جهان است. بر این اساس چین با رشد51/4 درصد در مقام نخست و هندوستان و آسیای جنوب شرقی با رشدی معادل45/4 درصد، خاورمیانه با رشدی معادل43/9 درصد، آمریکای مرکزی با رشدی معادل34/8 درصد، اروپا با رشدی معادل5/6 درصد، آمریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک) با رشدی معادل5/1 درصد، به ترتیب در مقامهای بعدی قرار دارند. تنها منطقه ای که رشد منفی دارد منطقه آسیای میانه با کاهش تولیدی به مقدار46 درصد است.
براساس این نمودارها چشم انداز بازار مصرف جهانی گریس، آینده روشنی را نشان می دهد و در این عرصه، تولیدکنندگانی امکان رقابت دارند که بتوانند محصولات خود را با کیفیت های ممتاز ارایه کنند.


این مطلب مفید بود ؟
5 0