مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

روند راه‎اندازی‎ فازهای پارس جنوبی در سال 96 ادامه می‎یابد

روند راه‎اندازی‎ فازهای پارس جنوبی در سال 96 ادامه می‎یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، روند راه‎اندازی فازهای باقیمانده میدان گازی پارس جنوبی در سال آینده ادامه می یابد و در همین مسیر، انتظار می رود سکوی فاز 22 تا تیرماه سال 96 تکمیل شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده سنتتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، دکتر غلامرضا منوچهری، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی روز چهارشنبه (20 بهمن ماه) در بازدید از یارد شرکت صدرا، با بیان این مطلب افزود: هم اکنون در یارد شرکت صدرا در استان بوشهر، ۱۰ سکو متعلق به پارس جنوبی در حال ساخت و تکمیل است.

وی گفت: سکوهای در حال ساخت در یارد صدرا متعلق به فازهای ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۱۳ و ۱۴ است و این سکوها هر کدام به ظرفیت ۵۰۰ میلیون فوت مکعب در روز قادرند گاز را تصفیه اولیه و به ساحل منتقل کنند.

منوچهری با بیان اینکه هم اکنون حدود ۲۵۰۰ نفر در یارد شرکت صدرا در استان بوشهر در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: خوشبختانه توقف و رکودی که در گذشته در این کارگاه وجود داشت، به طور کامل از بین رفته و پروژه ها به طور متوسط ماهانه حدود چهار درصد پیشرفت دارند.

وی افزود: بر اساس قول مساعد شرکت نفت و گاز پارس، شرکت صدرا و قرارگاه خاتم الانبیا، پیش بینی می شود نخستین سکو (سکوی فاز ۲۲)، تیرماه سال آینده تکمیل شود که با احتساب حدود سه تا چهار ماه زمان راه اندازی، انتظار می رود که هر دو ماه تا سه ماه یک سکوی جدید بارگیری شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران توضیح داد: البته جدا از بحث ساخت سکو، بحث تکمیل و راه اندازی خطوط انتقال از دریا و همینطور کارهای تکمیلی مربوط به حفاری در محل سکو نیز مطرح است که در دستور کار و برنامه است.

بر اساس این گزارش، روند راه اندازی فازهای پارس جنوبی در دولت یازدهم که با افتتاح فاز 12 آغاز شد، با بهره برداری رسمی از فازهای 15 و 16 ادامه یافت و این مسیر رو به رشد در آینده ای نزدیک با تکمیل فازهای 17 و 18، 19 و 20 و 21 و در سال آینده با وارد مدار شدن تدریجی دیگر فازهای پارس جنوبی به استثنای فاز 11 ادامه می یابد.  



این مطلب مفید بود ؟
9 4