مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایران حق خود را در اوپک با دیپلماسی موفق نفتی پس گرفت

ایران حق خود را در اوپک با دیپلماسی موفق نفتی پس گرفت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس جمهوری گفت: ما در نشست اوپک حق ملت بزرگ ایران را برای تولید و صادرات نفت با دیپلماسی موفق نفتی پس گرفتیم که این به معنای افتخار ملت ایران است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن حرارتی در سراسر ایران

به گزارش شانا، دکتر حسن روحانی روز جمعه (22 بهمن‌ماه) در اجتماع بزرگ مردم تهران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، با تشریح دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته، گفت: امروز صنعت نفت، حمل و نقل، کشاورزی و صنایع روز به روز به سمت پیشرفت حرکت می‌کند و در بسیاری از زمینه‌ها نیز در مراحل شکوفایی قرار داریم.

وی افزود: با فشار ظالمانه بدخواهان، نفت و میعانات گازی محدود شده بود و امروز مسیر را برای رشد و تولید باز کردیم، صادرات نفت خام و میعانات گازی در یک سال گذشته یک میلیون و 200 هزار بشکه بود، اما امروز این مقدار به 2 میلیون و 800 هزار بشکه رسیده است و این به معنای آن است که بیش از 2 برابر افزایش صادرات نفت و میعانات گازی داشته‌ایم.

روحانی تصریح کرد: ما در نشست اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) حق ملت بزرگ ایران را برای تولید و صادرات نفت با دیپلماسی موفق نفتی پس گرفتیم که این به معنای افتخار ملت ایران است.

رئیس جمهوری با بیان این که در دولت تدبیر و امید اتکای بودجه به نفت، کاهش داشت، افزود: در سال‌های گذشته اتکای بودجه به نفت مثبت 44 درصد بود، اما از سه سال گذشته تاکنون مثبت 32 درصد شده است و این نشان می‌دهد که ما در مسیر اهداف بلند انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی با تاکید بر این که امروز در شرایطی هستیم که تا پایان کار دولت یازدهم برای نخستین بار برداشت گاز در پارس جنوبی از قطر پیشی خواهد گرفت، گفت: در سال‌های پیش تنها 10 فاز در پارس جنوبی به بهره‌برداری رسیده بود، اما در دولت یازدهم و تا پایان کار این دولت، 11 فاز به بهره‌برداری می‌رسد و برداشت گاز از رقم روزانه 240 میلیون مترمکعب پیش از دولت یازدهم، امسال به روزانه 500 میلیون مترمکعب و تا پایان دولت تدبیر و امید به 560 میلیون مترمکعب در روز می‌رسد.

 روحانی تصریح کرد: این افتخار بزرگ ملت ایران است که در زمینه برداشت از یک منبع مشترک گازی با کشور همسایه، با همت مهندسان، کارکنان و جوانان به تعادل رسیدیم.

رئیس‌ جمهوری از افتتاح 9 طرح مهم پتروشیمی و هفت طرح مهم دیگر تا پایان کار دولت یازدهم خبر داد و ‏گفت: تولید محصولات پتروشیمی کشور، نسبت به گذشته 14 درصد افزایش یافته است و صادرات در بخش پتروشیمی، 46 درصد ‏افزایش دارد.‏

وی با بیان این که پوشش گازرسانی در دولت یازدهم در سطح کشور 90 درصد افزایش یافته است، ‏عنوان کرد: در مناطق دور دست و در فصل سرما، لوله‌های گاز کشیده شد و تا پایان سال، تا زاهدان لوله گاز ‏کشیده خواهد شد تا مردم سیستان و بلوچستان نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.‏



این مطلب مفید بود ؟
9 4