مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پتروشیمی ها با قیمت جدید خوراک 30 درصد سود می کنند

پتروشیمی ها با قیمت جدید خوراک 30 درصد سود می کنند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی درباره شیوه قیمت گذاری و تخصیص خوراک به مجتمع های پتروشیمی گفت: قیمت گذاری خوراک با حاشیه سود 25 تا 30 درصدی به غیر از خوراک های مایع در نظرگرفته شده است به نحوی که شرکت ها با ضرر مواجه نشوند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت castrol در سراسر ایران

به گزارش شانا، مرضیه شاهدایی امروز (چهارشنبه، 20 بهمن ماه) در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد میزان سرمایه گذاری خط لوله اتیلن غرب کشور گفت: این طرح تاکنون 322 میلیون دلار و 7 هزار و 355 میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی همچنین در مورد مذاکرات شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بانکها و موسسات بین المللی ادامه داد: این بانک ها از بانک های درجه یک اروپایی هستند که نقش موثری در تأمین فاینانس ها و سرمایه گذاری در داخل کشور می توانند داشته باشند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در زمینه تجاری سازی پروپیلن از متانول گفت: این طرح به شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ابلاغ شده است و به دلیل فراوانی خوراک متانول در عسلویه، این منطقه برای طرح در نظر گرفته شد و طرح هم اکنون در مراحل انجام مهندسی است.

قیمت گذاری پتروشیمی دماوند با نظر کارشناسی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین درباره واگذاری پتروشیمی دماوند و سهم این شرکت اظهار کرد: این پتروشیمی تأمین کننده یوتیلیتی مجتمعهای فاز 2 عسلویه است که سرمایه گذاری کل آن 2.6 میلیارد دلار برآورد شده است که شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکنون 600 تا 700 میلیون دلار در این طرح هزینه کرده است.

شاهدایی با اشاره به این که پتروشیمی دماوند به عنوان یوتیلیتی متمرکز همانند واحدهای تولیدی بعد از سرمایه گذاری بلافاصله بازگشت سرمایه ندارد در نتیجه تمایلی برای سرمایه گذاری در این طرح دیده نشد، گفت: بنابراین 20 درصد از سهام این پروژه برای شرکت ملی صنایع پتروشیمی و 80 درصد نیز برای 3 شرکت هلدینگ فعال در فاز 2 عسلویه به عنوان ذی نفع در نظر گرفته شد.

معاون وزیر نفت افزود: قیمت گذاری پتروشیمی دماوند از سوی کارشناسان انجام شد و کاهش قیمت در واگذاری آن انجام نشده است.

وی در مورد نقش راهبردی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در زمینه همکاری بخش خصوصی با شرکت های روس اظهار کرد: تاکنون در صنعت پتروشیمی از تجهیزات شرکت های روسی، به دلیل به صرفه نبودن اقتصادی، استفاده نشده است اما هم اکنون مذاکراتی در حال انجام است که شاید فناوری هایی که نمی توانند از اروپا برای تکمیل زنجیره ارزش وارد بکنند از روسیه وارد شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: حتی تجهیزاتی که از کشور چین خریداری می شوند نیز با تمهیداتی از سوی این شرکت باید تحت لایسنس برندهای معتبر بین المللی باشند و از لحاظ کیفیت قابل رقابت با محصولات اروپایی باشد.

شاهدایی درباره شیوه قیمت گذاری و تخصیص خوراک به مجتمع های پتروشیمی تصریح کرد: قیمت گذاری خوراک با حضور بخش خصوصی و به نحوی انجام شده که شرکت ها با ضرر مواجه نشوند و حاشیه سود 25 تا 30 درصدی به غیر از خوراک های مایع در نظرگرفته شده است.

وی در پاسخ به میزان افزایش ظرفیت تولید و صادرات پتروشیمی در دولت یازدهم گفت: در مجموع و عملکرد سالیانه، ظرفیت نصب شده صنعت پتروشیمی 16 درصد، میزان تولید محصولات 24 درصد و میزان صادرات نیز 32 درصد افزایش داشته است.

افزایش اعتبار بین المللی با یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی

معاون وزیر نفت درباره وضع قوانین ضد دامپینگ از سوی برخی کشورها به منظور حمایت از صنایع داخلی خود و جلوگیری از واردات محصولات پتروشیمی ایران گفت: با یکپارچه کردن بازرگانی پتروشیمی ایران می توانیم در منطقه سیاست گذار باشیم و با بازی کردن با حجم محصول می توان قیمت را هم کنترل کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که شرکت بازرگانی پتروشیمی هم اکنون شرکتی خصوصی است، ادامه داد: با توجه به حجم قابل توجه محصولات پتروشیمی ایران و اعتبار بین المللی بالای مجتمع های پتروشیمی، می توان با یکپارچه سازی بازرگانی پتروشیمی رتبه جهانی ایران را در این صنعت افزایش داد که برای تعیین قیمت و تضمین سرمایه گذاری و فاینانس بسیار حائز اهمیت است.

شاهدایی درباره قطع گاز برخی از مجتمع های پتروشیمی در فصل زمستان گفت: شرکت ملی گاز ایران در قراردادهایی که با واحدهای پتروشیمی دارد ذکر کرده که در شرایط اضطراری و فصل زمستان تعهدی در تأمین گاز واحدها ندارد و اولویت با مردم ایران است؛ قطعی گاز برای واحدها نیز برای چند روز بود که هم اکنون بعضی از واحدها بالای 100 درصد ظرفیت تولید، فعال بوده اند.



این مطلب مفید بود ؟
9 3