مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

دولت برای افزایش منابع به جای فروش نفت به اخذ مالیات گرایش دارد

دولت برای افزایش منابع به جای فروش نفت به اخذ مالیات گرایش دارد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سخنگوی دولت گفت: سهم مالیات از تولید ناخالص داخلی در کشورهای توسعه یافته ۴۰ درصد است، در حالی که در ایران قرار است این رقم به هشت درصد برسد، گرایش دولت نیز برای افزایش منابع از طریق اخذ مالیات است نه فروش نفت.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن فلاشینگ در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت، امروز (سه‌شنبه، 19 بهمن ماه) در نشست خبری خود با خبرنگاران به سرنوشت پول‌های مسدود شده ایران در برخی کشورها اشاره کرد و گفت: آنچه تعهد شده بود برای رفع بلوکه شدن پول‌ها پس از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، انجام شده، اما برخی از وجوه در کشورهایی مانند هند، مانده، ممکن است اخلال یا تعللی در پرداخت از سوی برخی کشورها وجود داشته باشد، اما در کل همه پول‌های ایران آزاد شده است.

وی به موضوع درآمد دولت از یارانه‌ها و مباحث مطرح شده در این باره اشاره و عنوان کرد: برخی می‌گویند درآمد یارانه‌ها نزدیک به ۸۰ هزار میلیارد تومان است، اما تنها ۳۶ هزار میلیارد آن به مردم پرداخت می‌شود، معتقدم این بحث رقابتی انتخاباتی همچنان ادامه خواهد یافت.

نوبخت در این باره ادامه داد: آنچه از هدفمندی یارانه‌ها حاصل می‌شود، دارای کسورات قانونی مانند مالیات، پرداخت به شرکت نفت، بهسازی و نوسازی خطوط انتقال سوخت است، دیوان محاسبات اعلام کرد ۳۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد خاص قانون هدفمندی یارانه است، در حالی که ما ۴۲ هزار میلیارد تومان نقدی و مبالغ بسیاری هم غیرنقدی پرداخت می‌کنیم، برخی می‌گویند چرا همه ۷۰ هزار میلیارد را به مردم نمی‌دهید، این که بگوییم ۷۰ یا ۸۰ هزار میلیارد تومان درآمد موجود است اما به مردم داده نمی‌شود، یا ناشی از بی اطلاعی است یا ناشی از اغراض سیاسی که احتمالا تا شب انتخابات همچنان طرح خواهد شد.

سخنگوی دولت با بیان این که گرایش دولت برای افزایش منابع از طریق اخذ مالیات است نه فروش نفت، گفت: خط معافیت از مالیات بر درآمد، ۲ میلیون تومان تعیین شد، بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، باید سهم مالیات در بودجه افزایش یافته و هر نوع تخفیف مالیاتی قطع شود، اما باید مالیات را بر اساس ظرفیت دریافت کرد.

وی تصریح کرد: سهم مالیات از تولید ناخالص داخلی در کشورهای توسعه یافته ۴۰ درصد است، در حالی که در کشور ما این میزان قرار است به ۸ درصد برسد، گرایش دولت نیز برای افزایش منابع از طریق اخذ مالیات است نه فروش نفت.

نوبخت به برخی اتهام‌های وارد شده به دولت نیز اشاره کرد و گفت: ضمن تکذیب آن‌ها، این حق برای خود قائل می‌شویم که گویندگان تهمت، مدارک خود را به قوه قضاییه ارائه دهند، قوه قضاییه استقلال و انگیزه کافی برای برخورد با مفاسد را دارد و معقول نیست فضاسازی در این باره انجام شود، ما هم مستنداتی را که داریم بدون این که «بگم بگم» کنیم به دادگاه ارائه می‌دهیم.



این مطلب مفید بود ؟
9 0