مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

بهره‎برداری از 401 پروژه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در دولت یازدهم

بهره‎برداری از 401 پروژه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در دولت یازدهم

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیریت نظارت بر طرح‎های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران در دولت یازدهم، تکمیل و بهره‎برداری از 401 پروژه را در بخش‎های مختلف حیطه مسئولیت‎های اجتماعی صنعت نفت در کارنامه خود ثبت کرده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن حرارتی در سراسر ایران

به گزارش شانا، از زمان آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون، 401 پروژه به ارزش بیش از 385 میلیارد تومان در حوزه‎های مختلف آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه و خدماتی از سوی مدیریت نظارت بر طرح‎های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران تکمیل و بهره‎برداری شده است.

بر اساس اعلام مدیریت برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، از مجموع این 401 پروژه، 144 پروژه در بخش آموزشی، 115 پروژه در بخش ورزشی، 90 پروژه در بخش بهداشتی، 44 پروژه در بخش خدماتی و 9 پروژه در بخش راه به بهره‎برداری رسیده است.

مدیریت نظارت بر طرح‎های عمرانی مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران از زمان آغاز به کار دولت یازدهم در سال 92 تا پایان این سال، 57 پروژه به ارزش 23 میلیارد و 754 میلیون تومان را تکمیل کرد و در سال 93 نیز 106 پروژه با ارزشی بالغ بر 31 میلیارد و 490 میلیون تومان را در مسیر ایفای مسئولیت‎های اجتماعی صنعت نفت اجرایی کرد.

توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی در شرکت ملی نفت ایران در سال 94 به اوج خود رسید به طوری که طی این سال، 165 پروژه مسئولیت اجتماعی به ارزش 262 میلیارد و 700 میلیون تومان تکمیل و بهره برداری شد.

از ابتدای امسال تاکنون نیز 73 پروژه به ارزش حدود 68 میلیارد تومان تکمیل شده است که پیش‎بینی می‎شود این میزان تا پایان سال به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، توجه به حوزه مسئولیت‎های اجتماعی در صنعت نفت در سال‎های اخیر بسیار مورد توجه واقع شده است به‌طوری‎که به این منظور، بسته‎های کاری مجزایی برای فعالیت های CSR در پارس جنوبی و غرب کارون تعریف شده و به تصویب شورای اقتصاد رسیده است. در صورت تصویب نهایی این بسته‎ها و اجرایی شدن آن، سه درصد از اعتبارات مصوب طرح‎های توسعه ای هر یک از این مناطق به حوزه مسئولیت اجتماعی اختصاص می‎یابد.  



این مطلب مفید بود ؟
9 1