مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

وزارت نفت در زمینه اقتصاد مقاومتی درخشیده است

وزارت نفت در زمینه اقتصاد مقاومتی درخشیده است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون اول رئیس جمهوری از وزارت نفت به عنوان یکی از وزارتخانه‎های موفق در اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: این وزارتخانه به ویژه در میادین مشترک نفت و گاز دستاوردهای ارزشمندی داشته است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت SKF در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری عصر امروز (دوشنبه، 18 بهمن ماه) در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه پالایشگاه آبادان با بیان این مطلب افزود: وزارت نفت عملکرد بسیار خوبی در چارچوب اقتصاد مقاومتی داشته و بسیار خوب درخشیده است.

وی با اشاره به عملکرد خوب وزارت نفت در میدان های مشترک نفت و گاز، اظهار کرد: میزان برداشت از میادین مشترک غرب کارون با تلاش‎های وزارت نفت از حدود 70 هزار بشکه در روز در زمان آغاز به کار دولت به 270 هزار بشکه در روز رسیده و این افتخاری بزرگ است.

جهانگیری گفت: امیدوارم با همین شتاب در میادین مشترک تلاش کنیم تا بتوانیم سهم و حق ملت ایران را از این میادین بگیریم و این وظیفه همه مدیران وزارت نفت است.

تاکید بر گسترش همکاری های ایران و چین

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان و مشارکت کشور چین در اجرای این پروژه گفت: امیدوارم این طرح به نماد همکاری ایران و چین تبدیل شود.

به گفته این مقام مسئول، کمترین تردیدی در ایران برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی با چین وجود ندارد و کشور چین که طرف قرارداد در اجرای طرح توسعه پالایشگاه آبادان است، کشوری مهم و دوست راهبردی ایران به شمار می رود.

وی اهمیت توجه و انتخاب شرکای خارجی خوب برای اجرای طرح ها را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به توافق صورت گرفته میان رؤسای جمهوری ایران و چین مبنی بر برقراری روابط راهبردی میان دو کشور گفت: برقراری روابط راهبردی میان ایران و چین موضوعی جدی است و حتی پس از برجام نیز روابط اقتصادی دو طرف رو به گسترش است.

جهانگیری گفت: پالایشگاه آبادان از ابتدای کار دولت تدبیر و امید به عنوان یک موضوع جدی مطرح بود چرا که این پالایشگاه نماد صنعتی شدن ایران است و در مقطعی که زندگی به شکل سنتی در ایران در جریان بود، آبادان مرکز ورود صنایع جدید و تکنولوژی بوده است.

استفاده از فناوری های روز دنیا در پالایشگاه آبادان

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه پالایشگاه آبادان باید به فناوری‎ها و تکنولوژی های روز دنیا مجهز شود، ادامه داد: در نظر برخی از دوستان تردید وجود داشت که آیا مصلحت است که پالایشگاه جدیدی در آبادان احداث کنیم یا نه؟

وی با اشاره به حجم عظیم سرمایه‎گذاری برای اجرای طرح توسعه پالایشگاه آبادان خاطرنشان کرد: این طرح قرار است با سرمایه‎گذاری 2.7 میلیارد دلاری اجرا شود که رقمی بسیار بزرگ است و هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور توجه زیادی به این طرح معطوف شده و طرف های خارجی فراوانی متقاضی سرمایه گذاری در چنین پروژه های بزرگی هستند.

جهانگیری با تاکید بر اینکه این پالايشگاه هم باید از فناوری های روز دنیا برخوردار باشد و هم باید بتواند محصول با کیفیت به بازار عرضه کند، عنوان کرد: یکی از مشکلات کشور آلودگی هوای کلانشهرهاست؛ بخش زیادی از این آلودگی به دلیل کیفیت نامطلوب بنزین بوده است و با اقدامات خوب وزارت نفت امروز در اکثر کلانشهرها بنزین با استاندارد یورو 4 عرضه می شود و پالایشگاه آبادان نیز کمک خواهد کرد تا محصولات استاندارد و با کیفیت بالا تولید شود.

ملت ایران به مردم خرمشهر و آبادان افتخار می کنند

وی با اشاره به تلاش برای توسعه و پیشرفت در سرتاسر کشو، اظهار کرد: البته ممکن است کمبودها و نواقصی در کشور وجود داشته باشد اما یکی از مهمترین مسئولیت‎های مدیران، پیگیری جدی و نظارت بر کارها تا مرحله آخر است.

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه باید مسئولان کشور در خصوص مشکلات و مسائل به یک تفاهم برسند، گفت: البته ممکن است در راهکارها میان مدیران و مسئولان اختلاف نظر وجود داشته باشد اما امروز همه به این باور رسیده اند که موضوع اقتصاد، بیکاری و معیشت مردم مسأله اصلی ایران است و همه باید برای حل این مشکلات کمک کنند.

جهانگیری مردم خرمشهر و آبادان را نماد ایستادگی و مقاومت توصیف کرد و افزود: همه ملت ایران به مردم خرمشهر و آبادان به خاطر ایستادگی و دفاع از آب و خاک کشور در هشت سال دوران دفاع مقدس افتخار می کنند.





این مطلب مفید بود ؟
7 0