مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پتروشیمی صنعتی منطبق بر سیاست های اقتصاد مقاومتی است

پتروشیمی صنعتی منطبق بر سیاست های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون اول رئیس جمهوری صنعت پتروشیمی را منطبق بر اصول سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: صنعت پتروشیمی همه ویژگی های سیاست های اقتصاد مقاومتی را دارد. به گزارش شانا، اسحاق جهانگیری شامگاه دوشنبه (18 بهمن ماه) در آیین بهره برداری از پتروشیمی تخت جمشید و فاز 2 پتروشیمی کارون با تبریک سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران امن ترین کشور در منطقه است که برای پیشرفت آن راه کارهای عقلانی و مدبرانه استفاده می شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن CLP در سراسر ایران

وی حل مسئله بیکاری مردم بویژه جوانان تحصیل کرده کشور را یکی از چالش های پیش روی پیشرفت کشور دانست و افزود: ایجاد شغل نیارمند تولید و سرمایه گذاری است بنابراین باید شرایطی به وجود آورد که میلیاردها دلار در کشور سرمایه گذاری شود.

معاون اول رئیس جمهوری سیاست های اقتصاد مقاومتی را از سیاستگذاری دقیق برای پیشرفت کشور دانست و ادامه داد: درون زا بودن، برون گرایی، دانش بنیان بودن و مردمی بودن از مشخصه سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

جهانگیری با اشاره به این که صنعت پتروشیمی تمام مشخصه های سیاست اقتصاد مقاومتی را دارد، اظهار کرد: این صنعت به دلیل استفاده از ظرفیت های داخل کشور درون زا، به سبب امکان صادرات همه محصولات پتروشیمی، برون گرا و به جهت کاربرد سطح بالای دانش در ایجاد و بهره برداری، صنعتی دانش بنیان است.

به گفته وی، صنعت پتروشیمی یکی از صنایعی است که از خام فروشی منابع جلوگیری می کند و بیشترین ارزش افروده را برای کشور به همراه دارد و توسعه این صنعت مانند لوکومتیوی است که 10 ها رشته دیگر را به دنبال خود فعال می کند.

معاون اول رئیس جمهوری ادامه داد: مقدار صادرات محصولات پتروشیمی پارسال حدود 19 میلیون تن به ارزش بیش از 12 میلیارد دلار بوده است.

جهانگیری برنامه وزارت نفت برای تعامل و همکاری دانشگاه ها با صنعت نفت را حرکت بزرگی خواند.وی بخش خصوصی را در صنعت پتروشیمی فعال عنوان کرد و تصریح کرد: باید به بخش خصوصی میدان، امنیت و  اعتبار ایجاد شودو هنر مدیران کشور باید رفع موانع بخش خصوصی باشد تا با همکاری این بخش بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به علاقه مندی بسیاری از شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران گفت: ایران قادر است در مقطع کنونی برای دنیا یک کانون توسعه باشد که بسیاری از مشکلات اقتصادی را هم حل کند.

جهانگیری به وجود ظرفیت سرمایه گذاری چند صد میلیارد دلاری در ایران اشاره و اظهار کرد: راه اندازی 12 پتروشیمی براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل از اولویت های نخست کشور بود که تعدادی به بهره برداری رسیده اند و بقیه هم به زودی افتتاح می شوند.


این مطلب مفید بود ؟
5 3