مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

75 درصد گاز تولیدی کشور در بخش خانگی مصرف می‌شود

75 درصد گاز تولیدی کشور در بخش خانگی مصرف می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون وزیر نفت بر مصرف بهینه انرژی در کشور با توجه به آموزه‎های دینی تاکید کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب در روز گاز تولید می شود که ۵۳۰ میلیون مترمکعب آن را مردم مصرف می‎کنند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت shell در سراسر ایران

به گزارش شانا، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان این که یکی از بهترین دستورات دین ما، اسراف نکردن است، افزود: ما باید بهینه مصرف کردن را الگوی خود سازیم و گازی را که نعمت خدادادی است، بیهوده و تنها برای گرم کردن مصرف نکنیم و اجازه دهیم در بخش‌های دیگر مانند صنایع و نیروگاه‌ها و کارخانجات مصرف شود.

وی با تشکر از مردم استان‌های شمالی برای پیوستن به «کمپین دو درجه کمتر» یادآور شد: با تلاش مردم استان‌های شمالی و تلاش‌های دسته‌جمعی از بحران عبور کردیم.

معاون وزیر نفت به قطع گاز از سوی ترکمنستان اشاره کرد و افزود: با وجود قطع گاز از سوی ترکمنستان و احتمال بروز مشکلات در سیستم گاز رسانی استان‌های شمالی کشور، با مدیریت خوب مجموعه گاز در کل کشور، شرکت ملی گاز ایران توانست از این امتحان نیز سربلند بیرون بیاید و اعتماد تمام دستگاه‌ها و نهادها را، جلب کند.

وی، همچنین بر حفظ و نگهداری از شبکه‌های سراسری گاز تاکید کرد و آن را کار بزرگی دانست و افزود: این شرکت هم اکنون با تعداد زیادی پالایشگاه، 10 خط انتقال، حدود ۷۰ ایستگاه تقویت فشار، ۳۰۰ هزار کیلومتر شبکه و ۳6 هزار کیلومتر خطوط انتقال که عهده‌دار گاز رسانی به همه بخش‌ها؛ اعم از صنایع، خانگی، نیروگاه‌ها و پتروشیمی‌هاست، می‌تواند بگوید که مشکل خاصی در زمینه گاز رسانی با این شبکه وسیع، ندارد.

به گزارش شرکت ملی گاز ایران، عراقی با بیان این که با برنامه ریزی‌های انجام‌شده، هفته گذشته بخشی از خط لوله ششم سراسری برای تضمین گاز غرب کشور به بهره برداری رسید، افزود: خط انتقال زاهدان نیز یکی از بزرگ‌ترین و پرافتخارترین خطوط انتقال گاز کشور است که در آینده نزدیک افتتاح می شود.



این مطلب مفید بود ؟
3 4