مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

حفاظت از هورالعظیم در دستور کار شرکت متن

حفاظت از هورالعظیم در دستور کار شرکت متن

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، شرکت مهندسی و توسعه نفت در نخستین جلسه کمیته بحران این شرکت، راهکارهای عملی را به منظور حفاظت از تالاب هورالعظیم بررسی کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده در سراسر ایران

به گزارش شانا، کوروش رضازاده، سرپرست مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) گفت: کمیته مدیریت بحران شرکت متن به منظور ارائه راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت برای جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه خسارت و پیامد در‎باره آبگیری حوضچه‌های منطقه هورالهویزه و تحت تأثیر قرارگرفتن طرح‎های منطقه غرب کارون تشکیل شده است.

وی احداث جاده‌های دسترسی به پروژه‌های غرب کارون با ارتفاعی بالاتر از سطح زمین، تشکیل تیم واکنش در شرایط اضطرار به منظور جلوگیری از خطر نشتی لوله‌های جریانی در هورالعظیم، مبارزه با تبعات زیست محیطی در هورالعظیم، خرید تجهیزات مورد استفاده در شرایط بحران و نگهداری در پروژه یاران شمالی را از جمله مصوبه‎های کمیته مدیریت بحران برشمرد.

رضازاده یادآور شد: حال هورالعظیم این میراث خدادادی شرکت ملی نفت ایران خوب است.

حوزه‌ تالابی هورالعظیم به پنج حوضچه تقسیم می‌شود که طرح توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی در حوضچه‌ ۱و ۲، آزادگان جنوبی در حوضچه ۳، ۴ و ۵ واقع شده است، میدان نفتی یاران شمالی در نوار مرزی ایران و عراق در حوضچه شماره‌۴ و یاران جنوبی در حوضچه شماره ۵ مشغول فعالیت هستند.

رضا زاده با بیان این‌که مسئولیت نظارت دقیق از صفر تا صد بر الزامات زیست محیطی حوضچه‌های حوزه تالابی هورالعظیم از طراحی، اجرا و ساخت بر عهده HSE شرکت متن است، گفت: همچنین مطالعات ارزیابی آثار زیست محیطی (EIA)، بازرسی و کنترل، اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست محیطی و پایش مستمر وضع تالاب از دیگر فعالیت‌های شرکت متن در حوزه تالابی هورالعظیم است.



این مطلب مفید بود ؟
9 1