مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تلاش وزارت نفت برای گازرسانی به استان‎های شمالی ستودنی است

تلاش وزارت نفت برای گازرسانی به استان‎های شمالی ستودنی است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از برنامه ریزی مناسب وزارت نفت در گازرسانی به شهرها و روستاهای شمال کشور باوجود برودت هوا و قطع واردات گاز ترکمنستان، قدردانی کردند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن اتوماتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، تعدادی از نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، امروز (شنبه، 16 بهمن‌ماه) در نشستی که با حضور حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ساری برگزار شد، عنوان کردند: با عزم ملی و وحدت در نظام جمهوری اسلامی و با توجه به برنامه ریزی مناسب وزارت نفت و همکاری مردم توانستیم از شرایط خاص در حوزه گازرسانی به استان‌های شمالی کشور با وجود بارش سنگین برف عبور کنیم.

علی ادیانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، کیاسر، سیمرغ و جویبار در این نشست، به موضوع قطع واردات گاز ترکمنستان اشاره کرد و گفت: با مدیریت جهادی دولتمردان تدبیر و امید، مصرف خانگی گاز استان‌های شمالی بدون چالش سپری شد.

وی ضمن قدردانی از اقدام‌های وزارت نفت در تقویت ایستگاه‌های فشار و همکاری مردم در صرفه جویی و مصرف بهینه افزود: در سال 86 مصرف گاز بیش از تولید بود، اما اکنون به واسطه نخبگان این دولت و شیرمردان تولید صنعت گاز و همکاری مردم، میزان تولید گاز بیش از نیاز داخل کشور است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: وزارت نفت به درستی پای کار ایستاده و با مدیریت جهادی و همکاری نمایندگان مجلس و مردم مواضع وزارت نفت نیز مورد حمایت قرار گرفت.

گسترش فرهنگ مصرف بهینه انرژی

علی اصغر یوسف نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ساری و میاندرود نیز تصریح کرد: منزلت ایران با همت دولت و مردم در استان‌های شمالی بار دیگر به نمایش گذاشته شده است، وزارت نفت و دولتمردان با همکاری مردم استان‌های شمالی به‎درستی چالش احتمالی قطعی گاز مشترکان خانگی را مدیریت کردند.

دولت یازدهم در سه سال اخیر علاوه بر تقویت فشار گاز به شبکه‌های اصلی گاز مازندران، اهتمام جدی در اجرای خط لوله 42 اینچ دامغان - ساری داشته است، امروز با تامین بودجه این طرح و همکاری محیط زیست و مردم در مالکیت زمین، خط انتقال گاز دامغان - ساری با قدرت درحال اجراست.

یوسف نژاد عنوان کرد: مقوله قطع شدن گاز ترکمنستان در واقع تلنگری در استفاده بهینه مصرف انرژی در کشور بود و مردم و مسئولان نیز به درستی از این موضوع استفاده کرده و شاهد گسترش فرهنگ مصرف بهینه و صرفه جویی انرژی هستیم.

ثانیه ای قطعی گاز نداشتیم

علی نبیان، معاون استانداری مازندران نیز تاکید کرد: با همت و تلاش همه مردم و مسئولان، قطع شدن گاز ترکمنستان پس از حدود 35 روز مشکلی را در تامین گاز مشترکان خانگی ایجاد نکرده است.

وی با اشاره به این که بر اساس گزارش هواشناسی 80 درصد استان‌های کشور درگیر برودت هوا هستند، افزود: در این مدت ثانیه‌ای گاز مشترکان خانگی قطع نشده است.

شرکت ترکمن گاز که بخشی از گاز استان‌های شمالی کشور را تامین می کرد، ١٢ دی‎ماه امسال در اقدامی سوال برانگیز شیرهای گازش را به روی ایران بست تا بتواند از حربه افزایش قیمت در فصل سرما استفاده کرد که افزایش تولید گاز در سال های اخیر، نقشه آن‌ها را خنثی کرد. 



این مطلب مفید بود ؟
4 0