مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

برداشت گاز  ازپارس جنوبی 28 میلیون مترمکعب افزایش می‎یابد

برداشت گاز ازپارس جنوبی 28 میلیون مترمکعب افزایش می‎یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از ترمیم خطوط لوله دریایی فازهای ١٩ و ١٦ پارس جنوبی تا پایان بهمن‌ماه امسال خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس پلی اوره در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمد مشکین فام اظهار کرد: با بازسازی بخش آسیب دیده این خطوط، تولید بیش از یک میلیارد فوت مکعب گاز(28 میلیون مترمکعب) از سکوهای مربوطه تا دو هفته دیگر آغاز ‌می‎شود.

وی با بیان این که هم اکنون شرایط بازسازی خطوط دریایی فازهای١٩ و ١٦ بطور کامل آماده شده و متعاقب پایداری وضع جوّی دریا، عملیات ترمیم این خطوط آغاز می شود، افزود: علل این حوادث از سوی تیم‌های فنی و تخصصی درحال بررسی است.

مشکین فام ادامه داد: تلاش می کنیم در سریع‎ترین زمان ممکن تعمیرات مربوطه را انجام داده و با اتصال مجدد منابع گازی فراساحل به بخش خشکی، برای پالایشگاه هرکدام از فازهای یادشده، یک میلیارد فوت مکعب گاز ارسال کنیم.

وی حجم برداشت کنونی گاز از پارس جنوبی را بیش از ٤٨٠ میلیون متر مکعب در روز برشمرد و افزود: با بهره برداری دوباره سکوهای این فازها و سکوی B١٧، برداشت گاز از این میدان تا پایان اسفندماه به حدود ٥٤٠ میلیون متر مکعب خواهد رسید.

به گزارش شرکت نفت و گاز پارس، مشکین فام با اشاره به این‌که سکوی 19A به‎طور کامل در حال بهره برداری است، گفت: از مجموع تولیدات این سکو و همچنین با استفاده از گاز ترش فازهای ٦تا ٨ ، روزانه ٢٨ میلیون متر مکعب گاز در فاز ١٩ شیرین سازی و به شبکه سراسری ارسال می‎شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس به تولید گاز سکوی فاز ٢١ اشاره کرد و گفت: این سکو با ظرفیت تولید ٢٨ میلیون متر مکعب گاز درحال بهره برداری است و بخشی از گاز ترش آن به پالایشگاه خشکی فازهای ٢٠ و ٢١ و بخشی نیز به پالایشگاه فازهای ١٥ و ١٦ منتقل می‎شود.




این مطلب مفید بود ؟
5 3