مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

اقدام‌های قابل توجهی در حوزه گازرسانی کشور انجام شده است

اقدام‌های قابل توجهی در حوزه گازرسانی کشور انجام شده است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، توسعه صنعتی و عمرانی پس از انقلاب در کشور محسوس است، باید پذیرفت که در زمینه گازرسانی یا پروژه‌های صنعتی دیگر اقدام‌های قابل توجهی در کشور انجام شده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت نفت پارس در سراسر ایران

به گزارش شانا، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف با پیشرفت‌های قابل توجهی روبرو بوده است، یکی از این زمینه‌ها گسترش گازرسانی به شهرها و روستاهای ایران بوده است.

شهاب نادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره گفت: پیشرفت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف کشور، در زمینه‌های متنوعی بوده است، بنابراین در ادامه باید به نحوی مدیریت شود که برخی امکانات در یک منطقه متمرکز نشود.

نماینده مجلس دهم تصریح کرد: باید پذیرفت در زمینه گازرسانی و یا پروژه‌های دیگر اقدام‌های قابل توجهی در کشور صورت گرفته است.

نادری با بیان این که توسعه صنعتی و عمرانی پس از انقلاب در کشور محسوس بوده و در بخش گازرسانی روستایی نیز به‌ویژه در این دولت اقدام‌های بسیاری انجام شده است، گفت: با گازرسانی به روستاهای باقیمانده، کار بزرگ گازرسانی و خدمات رسانی به مردم کامل می‌شود.

محمود آستانه، مشاور وزیر نفت، در مراسم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان فارس در شیراز با بیان این که طرح‌های گاز رسانی به ارزش هشت میلیارد و ٥٠٠ میلیون دلار در کشور در حال اجراست، گفت: حجم بزرگی از این طرح‌ها در مناطق محروم و برای گازرسانی به روستاها و صنایع است.

بر اساس این گزرش، چهار میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلار برای گازرسانی شهری و روستایی، یک میلیارد و ٦٠٠ میلیون دلار برای رساندن گاز به مناطق محروم سیستان و بلوچستان و یک میلیارد و ٧٠٠ میلیون دلار برای بهره‎مندی ١٩ هزار و ٥٠٠ واحد صنعتی از گاز و بقیه به دیگر زمینه‌ها اختصاص یافته است.

قرار است در پایان برنامه ششم توسعه ظرفیت تولید روزانه گاز در کشور به یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون مترمکعب برسد، در آن زمان بالاترین میزان مصرف کشور ٨٠٠ میلیون مترمکعب است و زمینه برای صادرات بیشتر گاز در کشور فراهم می‌شود.




این مطلب مفید بود ؟
7 2