مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

بنزین یورو 4 در بسیاری از کلان‌شهرها توزیع می‎شود

بنزین یورو 4 در بسیاری از کلان‌شهرها توزیع می‎شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، هم اکنون در بسیاری از کلان‌شهرها بنزین یورو 4 توزیع می‌شود و با راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بهمن یا اسفندماه امسال، کشور از تولید بنزین با استاندار بالا بهره‌مند خواهد شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت fuchs در سراسر ایران

به گزارش شانا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، امروز (شنبه، 16 بهمن‌ماه) در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران گفت: در مسائل کلان‌شهرها نیازمند توزیع بنزین با استانداردهای خوب هستیم که هم اکنون در بسیاری از کلان‌شهرها بنزین یورو 4 توزیع می‌شود و با راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بهمن یا اسفندماه امسال، کشور از تولید بنزین با استاندار بالا بهره‌مند خواهد شد.

وی مسائل حمل و نقل عمومی را از اولویت‌های مهم دولت یازدهم برشمرد و تصریح کرد: دولت برنامه‌ریزی کرده است تا تاکسی‌های فرسوده را نوسازی کند که تاکنون چند هزار تاکسی فرسوده نوسازی شده است و این مسیر ادامه خواهد داشت.

قرارداد عملیاتی کردن فاز نخست طرح جایگزینی ١٤٠ هزار تاکسی فرسوده با تاکسی پایه گازسوز با پیمایش بالا، هفته گذشته (١١ بهمن‌ماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، سید حمید کلانتری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی میان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و اتحادیه تعاونی‌های تاکسیرانی‎ سراسر کشور در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت امضا شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA طرح جایگزینی ١٤٠ هزار تاکسی فرسوده با تاکسی پایه گازسوز با پیمایش بالا، برای تحقق سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه و اجرای ماده ١٢ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، با هدف کاهش مصرف سوخت (بنزین) و آلاینده‌های زیست محیطی متناظر با آن، از طریق جایگزینی تاکسی، ون پایه گازسوز با تاکسی، ون فرسوده، متنوع سازی سبد سوخت در بخش حمل و نقل عمومی و ارتقای راندمان پیمایش تاکسی ون، در شورای اقتصاد تصویب شده است.

جهانگیری با یادآوری این که در بخش نوسازی اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها نیز اقدام‌هایی آغاز شده است و دولت هم کمک خواهد کرد، افزود: در این حوزه تنها مشکل زیست محیطی نیست، بلکه مصرف سوخت از دیگر مشکلاتی است که خودروهای فرسوده دارند.



این مطلب مفید بود ؟
4 4