مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

افزایش تقاضای نفت به رشد قیمت‎ها کمک کرده است

افزایش تقاضای نفت به رشد قیمت‎ها کمک کرده است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نخست وزیر عراق از تاثیر افزایش تقاضای نفت خام بر بهبود قیمت‎های جهانی این کالا خبرداد و عنوان کرد که قیمت نفت تا سال 2019 به سطح مورد نظر این کشور نمی‎رسد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیم کمپلکس در سراسر ایران

به گزارش خبرگزاری رویترز، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق روز سه‎شنبه (12 بهمن‎ماه) در یک نشست خبری در بغداد اظهار کرد: قیمت‏‎های جهانی نفت خام تا پیش از پایان سال 2018 یا 2019 به «سطوح مطلوب و مورد نظر» عراق نمی‎رسد.

وی افزود: تقاضا برای نفت خام افزایش یافته و این موضوع به افزایش قیمت‎ نفت کمک کرده است، اما هنوز به سطوح سال 2013 نمی‎رسد.

نخست وزیر عراق بدون اشاره به قیمت نفت مطلوب برای عراق گفت: قیمت‎ نفت تا پیش از سال 2018 یا 2019 به «سطح مورد نظر» عراق نمی‎رسد.

به گزارش شانا، قیمت‌های جهانی نفت خام در نیمه دوم سال ٢٠١٤ ناگهان از رقم بالای ١٠٠ دلار به ٤٥ دلار برای هر بشکه و در برهه‎هایی به کمتر از 40 دلار برای هر بشکه هم سقوط کرد.

تولیدکنندگان نفت جهان برای تغییر روند کاهشی قیمت‎‎ها که به شدت درآمد و بودجه‎ کشورهای بزرگ و کوچک عضو و غیرعضو اوپک را تحت فشار قرار داده است از فوریه سال 2016 مذاکرات و رایزنی‎های دو و چندجانبه را برای بهبود شرایط بازار نفت آغاز کردند.

نتیجه این مذاکرات سرانجام به توافق اعضای اوپک برای کاهش تولید روزانه یک میلیون و 200 هزار بشکه ای و رساندن مجموع تولید به 32 میلیون و 500 هزار بشکه در روز و مشارکت کشورهای غیرعضو اوپک برای کاهش روزانه حدود 600 هزار بشکه‎ای منتهی شد.

در پی اجرایی شدن توافق اوپک از یکم ژانویه (12 دی‎ماه) و مشارکت کشورهای غیرعضو این سازمان در برنامه کاهش تولید قیمت‎های جهانی نفت خام روند افزایشی در پیش گرفته است و هم اکنون به سطوح بالای 50 دلار برای هر بشکه رسیده است.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز (سه‎شنبه، 12 بهمن‎ماه) بازار آی سی یی (ICE) لندن با 47 سنت افزایش به 55 دلار و 70 سنت برای هر بشکه رسید و قیمت نفت خام شاخص دابلیو تی آی آمریکا (WTI) با 18 سنت افزایش 52 دلار و 81 سنت برای هر بشکه معامله شد.



این مطلب مفید بود ؟
9 3