مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سرمایه گذاری بنیادین لازمه پیشرفت در پژوهش و فناوری صنعت نفت

سرمایه گذاری بنیادین لازمه پیشرفت در پژوهش و فناوری صنعت نفت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون وزیر نفت، پژوهش و فناوری را از اصول زیربنایی توسعه کشور خواند و گفت: پیشرفت در این بخش نیازمند سرمایه گذاری بنیادین است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت بهران در سراسر ایران

به گزارش شانا، حبیب اله بیطرف، امروز (چهارشنبه، 13 بهمن ماه) در هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت نفت با بیان این مطلب افزود: معمولا از فعالیت های صنعتی و اقتصادی به عنوان پیشران توسعه کشورها یاد می شود در حالی که تحرکات علمی و فناوری مغز فعالیتهای اقتصادی است و اگر در این زمینه سرمایه گذاری شود کشور در عرصه های سازندگی و توسعه به پیشرفت های قابل توجهی دست می یابد.

وی به توضیحاتی درباره روند اعتبارات تحقیق و توسعه در کشورها پرداخت و گفت: سهم تحقیق و توسعه در تولید ناخالص داخلی ایران تنها حدود 8 دهم درصد است.

بیطرف در ادامه نسبت هزینه تحقیق و توسعه به فروش را دربخشهای مختلف صنعت مورد اشاره قرار داد و با اشاره به عملکرد پژوهش و فناوری 4 شرکت اصلی وزارت نفت در برنامه پنجم توسعه گفت: در مجموع طی سالهای 90 تا 94 ، 2/2 هزار میلیارد تومان بودجه به این بخش اختصاص یافته که از این میان 1/1 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های کلانی که شرکت های بین المللی نفتی در حوزه تحقیق و توسعه دارند، ادامه داد: فناوری های پیشرفته اکتشاف و استحصال نفت یکی از فناوری های تأثیرگذار در آینده کشور است و باید به سرمایه گذاری در این زمینه بیش از پیش توجه شود.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت اظهار کرد: کشورهای پیشرفته دنیا با درنظر قرار دادن عوامل موثر در ازدیاد برداشت نفت و گاز نسبت به توسعه فناوری های خود در این زمینه اقدام کردند که از جمله آن می توان به توسعه فناوری حفاری در تولید در دریا اشاره کرد.

بیطرف برقراری تعامل مناسب بین صنعت نفت و دانشگاه های کشور را اقدام خوب وزارت نفت دانست و گفت: این همکاری با دانشگاهها در اجرای قراردادهای جدید نفتی نیز ادامه می یابد.

وی خاطرنشان کرد: زنجیره مهندسی و پژوهش و فناوری با توسعه بالادست و پایین دست صنعت نفت در پیوند است و توسعه پژوهش و فناوری می تواند به توسعه مهندسی، گسترش سهم بازار، صدور خدمات فنی و مهندسی، بهره مندی از فناوری در عرصه های مختلف از جمله ازدیاد برداشت و تأمین منافع ملی منجر شود.



این مطلب مفید بود ؟
6 0