مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

مذاکرات نفتی ایران و فرانسه برای گسترش همکاری‌ها

مذاکرات نفتی ایران و فرانسه برای گسترش همکاری‌ها

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران از مذاکره با شرکت توتال فرانسه در زمینه بالادستی، ساخت تجهیزات، خدمات حفاری و خدمات فراساحلی و بخش های مهندسی خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن محافظ در سراسر ایران

به گزارش شانا، دکتر غلامرضا منوچهری با اشاره به سفر اخیر هیئت فرانسوی به ایران به ریاست ژان مارک آیرو، وزیر امور خارجه این کشور که نمایندگان 60 شرکت فرانسوی او را همراهی می کردند،  گفت: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مذاکراتی را با شرکت های فرانسوی که در این سفر حضور داشتند، انجام داده است.

وی ادامه داد: مذاکره با شرکت توتال در زمینه بالادستی، ساخت تجهیزات، خدمات حفاری و خدمات فراساحلی و در کل بخش های مربوط به مهندسی انجام شده است.

معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به امضای HOA با شرکت توتال فرانسه در آبان ماه امسال، تصریح کرد: کار اجرایی این شرکت به منظور توسعه فاز 11 پارس جنوبی عملا شروع شده است.

منوچهری با بیان این که شرکت ملی نفت ایران به دنبال ارتقای سرعت و کیفیت حفاری در دکل های ایرانی است، گفت: از طریق مشارکت شرکت های ایرانی و فرانسوی، افزایش سرعت، ارتقای کیفیت، خدمات و ساخت تجهیزات حفاری ممکن و میسر می شود.

شرکت ملی نفت ایران 18 آبانماه امسال موافقتنامه اصولی طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی را در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی با کنسرسیومی متشکل از توتال فرانسه، شرکت ملی نفت چین(سی‌ان‎پی‎سی) و پتروپارس امضا کرد.

موافقتنامه اصولی (HOA) طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی به ارزش چهار میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلار است که با به ثمر رسیدن این طرح توسعه‌ای، روزانه ۵۶ میلیون مترمکعب به ظرفیت برداشت ایران از این میدان گازی مشترک با قطر افزوده می‌شود .



این مطلب مفید بود ؟
5 2