مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

جزئیات نحوه تخصیص منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت تشریح شد

جزئیات نحوه تخصیص منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت تشریح شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، تمام منابع حاصل از آخرین مرحله فروش اوراق مشارکت شرکت ملی نفت ایران (اسفندماه 94) به طرح توسعه میدان مشترک پارس جنوبی و میادین مشترک نفتی غرب کارون اختصاص دارد که از این میان تاکنون، 52 درصد منابع به طرح های مذکور تخصیص یافته است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت castrol در سراسر ایران

به گزارش شانا، محسن ایرانپور، معاون بررسی، امکان‎سنجی اقتصادی و مالی طرح‎های مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران درباره میزان اختصاص اعتبار تسهیلات حاصل از فروش 50 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت این شرکت در اسفندماه سال 94 گفت: از حدود 48 هزار و 500 میلیارد ریال منابع حاصل از انتشار این اوراق، تاکنون حدود 52 درصد یعنی بالغ بر 25 هزار و 400 میلیارد ریال به طرح های توسعه ای کشور در میدان های مشترک غرب کارون و پارس جنوبی اختصاص یافته است.

25 اسفندماه پارسال، 35 میلیون برگه از اوراق مشارکت شرکت ملی نفت ایران با نماد «مپارس٧١٢» به ارزش ٣٣٩٨٥ میلیارد ریال و تعداد ١٥ میلیون برگه از اوراق مشارکت شرکت ملی نفت ایران با نماد «مغرب٩٧١٢» به ارزش ١٤٥٥١ میلیارد ریال در بورس تهران عرضه و به این ترتیب، بیش از 48 هزار میلیارد ریال منابع اعتباری از محل فروش این اوراق حاصل شد.

ایرانپور در این زمینه ادامه داد: شرکت ملی نفت ایران بر اساس بندهای قانونی بودجه ٩٤، مجوز انتشار ٧٠ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت را در اختیار داشت و بنا بود این اوراق برای تامین بخشی از سرمایه مورد نیاز برخی شرکت‎های تابعه به فروش برسد که با توجه به اولویت توسعه میادین مشترک، مقرر شد 50 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکتی که منتشر می شود به تامین منابع مالی مورد نیاز میدان مشترک پارس جنوبی و میدان های نفتی غرب کارون اختصاص یابد.

به گفته وی، این تغییر در قالب اصلاحیه ای به تصویب شورای اقتصاد رسید و سرانجام اوراق مشارکت شرکت ملی نفت ایران در اسفندماه پارسال منتشر شد که به دلیل همزمانی با آخرین روزهای سال (25 اسفندماه)، منابع حاصل از فروش اوراق در فروردین ماه در اختیار شرکت ملی نفت قرار گرفت.

معاون بررسی، امکان‎سنجی اقتصادی و مالی طرح‎های مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تغییر هدفگذاری درباره محل هزینه‎کرد منابع حاصل از انتشار اوراق مشارکت و استفاده از آن برای تامین اعتبار مورد نیاز میدان های مشترک، خاطرنشان کرد: این تغییر و تعیین مکانیسمی برای فرایند تخصیص و توزیع اعتبار آن تاحدودی زمانبر شد و عملا از تیرماه امسال، تخصیص اعتبار آغاز شد.    

این مقام مسئول اظهار کرد: از تیرماه امسال تاکنون، 25 هزار و 400 میلیارد ریال از این اعتبار به طرح های توسعه ای میادین مشترک مدنظر اختصاص یافته است و بر اساس برنامه ریزی، این رقم تا پایان سال به 32 هزار و 400 میلیارد ریال افزایش می یابد. مابقی اعتبار نیز سال آینده صرف این میادین خواهد شد.

بر اساس این گزارش، توسعه میدان گازی پارس جنوبی و میادین مشترک غرب کارون از اولویت های وزارت نفت است بطوریکه طی سه سال اخیر، بیش از 300 میلیون مترمکعب به تولید روزانه گاز در پارس جنوبی افزوده شده و در همین مدت، تولید نفت در میادین مشترک غرب کارون از حدود 70 هزار بشکه در روز به بیش از 270 هزار بشکه در روز رسیده است.



این مطلب مفید بود ؟
4 4