مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

واریز بیش از 6 میلیارد دلار از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی

واریز بیش از 6 میلیارد دلار از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال 94 سهم صندوق توسعه ملی از محل منابع حاصل از صادرات نفت (شامل نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی) به مبلغ شش میلیارد و ششصد و هفتاد و دو میلیون دلار به حساب صندوق واریز شده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت توتال در سراسر ایران

به گزارش شانا، عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 12 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 94، منابع حاصل از فروش نفت خام و میعانات گازی را مهم‌ترین بخش واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای دانست و گفت: میزان تحقق آن حدود 125 درصد است.

وی ادامه داد: 77 درصد از منابع پیش بینی شده از محل اصلاح قیمت حامل‌های انرژی تحقق یافته و مابقی منابع پیش بینی شده از محل بودجه عمومی دولت تامین شده است، همچنین سهم یارانه نقدی و غیرنقدی که به خانوارها اختصاص یافته، معادل 107 درصد مبلغ پیش بینی طبق قانون بوده است.

بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال 94، به وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه ذیربط اجازه داده شده است به منظور سرمایه گذاری در طرح‌های نفت و گاز با اولویت میدان‌های مشترک نسبت به انتشار اوراق مشارکت ارزی ـ ریالی بـه مبلغ پنج هزار میلیارد تومان اقدام کند.

بر اساس این گزارش سهم صندوق توسعه ملی از محل منابع حاصل از صادرات نفت (شامل نفت خام، میعانات گازی و فرآورده های نفتی) به مبلغ شش میلیارد و ششصد و هفتاد و دو میلیون دلار به حساب صندوق واریز شده است.

در سال 94 مقدار نفت خام تولیدی معادل یک میلیارد و بیست و چهار میلیون بشکه به ارزش چهل و پنج میلیارد و هفتصد و پنجاه و سه میلیون دلار و مقدار میعانات گازی تولیدی معادل یکصد و نود و شش میلیون بشکه به ارزش نه میلیارد و نه میلیون دلار بوده است.

از نفت خام تولیدی و موجودی اولیه، مقدار چهارصد و دوازده میلیون بشکه به ارزش هفده میلیارد و نهصد و پنجاه و یک میلیون دلار صادر و ششصد و سیزده میلیون بشکه تحویل پالایشگاه ها شده است، همچنین از میعانات گازی تولیدی و موجودی اولیه، مقدار یکصد و یک میلیون بشکه به ارزش چهار میلیارد و یکصد و نود و چهار میلیون دلار صادر و شصت و یک میلیون بشکه تحویل پالایشگاه ها و پتروشیمی ها شده است.



این مطلب مفید بود ؟
6 0