مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

افزایش عرضه نفت به رشد قیمت‎ها کمک کرده است

افزایش عرضه نفت به رشد قیمت‎ها کمک کرده است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نخست وزیر عراق از تاثیر افزایش عرضه نفت خام بر بهبود قیمت‎های جهانی این کالا خبرداد و عنوان کرد که قیمت نفت تا سال 2019 به سطح مورد نظر این کشور نمی‎رسد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده سنتتیک در سراسر ایران

به گزارش خبرگزاری رویترز، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق روز سه‎شنبه (12 بهمن‎ماه) در یک نشست خبری در بغداد اظهار کرد: قیمت‏‎های جهانی نفت خام تا پیش از پایان سال 2018 یا 2019 به «سطوح مطلوب و مورد نظر» عراق نمی‎رسد.

وی افزود: تقاضا برای نفت خام افزایش یافته و این موضوع به افزایش قیمت‎ نفت کمک کرده است، اما هنوز به سطوح سال 2013 نمی‎رسد.

نخست وزیر عراق بدون اشاره به قیمت نفت مطلوب برای عراق گفت: قیمت‎ نفت تا پیش از سال 2018 یا 2019 به «سطح مورد نظر» عراق نمی‎رسد.

به گزارش شانا، قیمت‌های جهانی نفت خام در نیمه دوم سال ٢٠١٤ ناگهان از رقم بالای ١٠٠ دلار به ٤٥ دلار برای هر بشکه و در برهه‎هایی به کمتر از 40 دلار برای هر بشکه هم سقوط کرد.

تولیدکنندگان نفت جهان برای تغییر روند کاهشی قیمت‎‎ها که به شدت درآمد و بودجه‎ کشورهای بزرگ و کوچک عضو و غیرعضو اوپک را تحت فشار قرار داده است از فوریه سال 2016 مذاکرات و رایزنی‎های دو و چندجانبه را برای بهبود شرایط بازار نفت آغاز کردند.

نتیجه این مذاکرات سرانجام به توافق اعضای اوپک برای کاهش تولید روزانه یک میلیون و 200 هزار بشکه ای و رساندن مجموع تولید به 32 میلیون و 500 هزار بشکه در روز و مشارکت کشورهای غیرعضو اوپک برای کاهش روزانه حدود 600 هزار بشکه‎ای منتهی شد.

در پی اجرایی شدن توافق اوپک از یکم ژانویه (12 دی‎ماه) و مشارکت کشورهای غیرعضو این سازمان در برنامه کاهش تولید قیمت‎های جهانی نفت خام روند افزایشی در پیش گرفته است و هم اکنون به سطوح بالای 50 دلار برای هر بشکه رسیده است.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال در پایان معاملات دیروز بازار آی سی یی (ICE) لندن با  47 سنت افزایش به 55 دلار و 70 سنت برای هر بشکه رسید و قیمت نفت خام شاخص دابلیو تی آی آمریکا (WTI) با 18 سنت افزایش 52 دلار و 81 سنت برای هر بشکه معامله شد.



این مطلب مفید بود ؟
1 0