مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

گزارش آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا به‌زودی نهایی می‌شود

گزارش آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا به‌زودی نهایی می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که کمیسیون انرژی به‌زودی گزارش آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا را نهایی می‌کند، گفت: این گزارش به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود و هیئت رئیسه نیز بنابر صلاحدید در خصوص قرائت در صحن علنی تصمیم گیری خواهد کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن اتوماتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، اسدالله قره خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست دیروز (یکشنبه، 10 بهمن ماه) کمیسیون متبوع خود گفت: کمیسیون انرژی در گذشته گزارشی در خصوص آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا تهیه کرده بود که با توجه به ابعاد مختلف دخیل در این آتش سوزی، گروه دیگری برای بررسی بیشتر به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌هایی در خصوص واگذاری پتروشیمی به سهام عدالت و هلدینگ خلیج فارس و تاثیرگذاری این واگذاری در آتش سوزی بررسی شد و در این مورد، 2 گروه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا را بررسی کردند.

قره خانی با بیان این که کمیسیون انرژی به‌زودی گزارش این آتش سوزی را نهایی می‌کند، تصریح کرد: پس از پایان بررسی‌ها، گزارش آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود و هیئت رئیسه نیز بنابر صلاحدید در خصوص قرائت در صحن علنی مجلس تصمیم گیری خواهد کرد.

پتروشیمی بوعلی سینا، ١٦ تیرماه امسال دچار حریق شد و پس از آن با کمک و هم افزایی نیروهای حاضر در منطقه، ١٩ تیرماه به طول کامل خاموش شد.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در زمینی به مساحت ٣٦ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع شده است.



این مطلب مفید بود ؟
0 3