مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تعامل دولت و بخش خصوصی در اجرای الگوی جدید قراردادهای نفتی

تعامل دولت و بخش خصوصی در اجرای الگوی جدید قراردادهای نفتی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی الگوی جدید قراردادهای نفتی را فصل مشترک همکاری دولت، بخش خصوصی و شرکت‎های بین المللی در توسعه صنعت نفت دانست.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت fuchs در سراسر ایران

به گزارش شانا، غلامرضا منوچهری صبح امروز (دوشنبه، 11 بهمن ماه) در آیین گشایش کنفرانس نفت-ایران ۲۰۱۷ گفت: سه بازیگر عمده در بخش بالادستی نفت و گاز ایران نقش نقش آفرینی می‌کنند که بازیگر نخست، کارفرما یا همان حاکمیت کشور است، در این بخش مقررات و الگوهای قراردادی شکل می گیرد و بازیگر بعدی بخش خصوصی داخل کشور است که شامل شرکت‌های بالادستی، شرکتهای مهندسی، ای پی سی، بازرگانی، خدمات و ... می شود.

وی افزود: بازیگر سوم شرکت‎های بین المللی هستند که امیدواریم از این به بعد حضور موثرتری نسبت به گذشته در بخش نفت و گاز کشور ایفا کنند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی تصریح کرد: چنانچه این سه بخش بتوانند با یکدیگر همکاری مطلوب داشته باشند می توان به رشد اقتصادی مورد نظر کشور (هشت درصد) دست یافت.

منوچهری گفت: فصل مشترک دولت، بخش خصوصی و شرکت‌های بین المللی، الگوی جدید قراردادهای نفتی است که می تواند به رشد و توسعه زیرساختهای اقتصادی کشور بینجامد.

وی افزود: بر اساس الگوی جدید قراردادهای نفتی که زمان زیادی برای تبیین و تصویب آن صرف شد، هم اکنون 11 شرکت در بخش خصوصی داخلی و 29 شرکت بالادستی بین المللی صاحب صلاحیت شناخته شده اند.

به گفته منوچهری، شرکت‎های بین المللی بیشتری نیز متقاضی حضور در پروژه های نفتی ایران هستند که در صورت نیاز، صلاحیت آنها نیز بررسی خواهد شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی تاکید کرد: ما در صنعت نفت خود را به الگوی جدید قراردادهای نفتی محدود نخواهیم کرد و در برخی موارد ممکن است از قراردادهای بیع متقابل استفاده کنیم.

به اعتقاد وی، هم اکنون زمان شکل گیری و قوام شرکت‎های ایرانی در بخش نفت و گاز است و این شرکت‎ها باید از شریکان دست دوم به شریکان دست اول و همسطح با شرکت‎های خارجی بدل شوند و بتوانند دانش فنی و مدیریت پروژه را به عهده گیرند.

بحث تامین مالی پروژه ها از دیگر مواردی بود که منوچهری از آن به عنوان یکی از ضعف‎های دوره تحریم ها اشاره کرد و افزود: با حضور شرکت‎های خارجی به توان مالی پروزه ها کمک زیادی خواهد شد.

کنفرانس نفت-ایران ۲۰۱۷ با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، به میزبانی ۷ تشکل اصلی صنعت نفت ایران و حضور اعضای آنها و همچنین با حضور همتایان بین المللی این تشکل‎ها از جمله شرکت انگلیسی-هلندی شل، زیمنس آلمان، هربرت اسمیت، استاندارد اند پورز و ارنست اند یانگ امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 بهمن ماه) در سالن همایش‎های صداو سیما برگزار می‎شود.



این مطلب مفید بود ؟
1 0