مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تولیدکنندگان نفت از قیمت 55 تا 60 دلار رضایت دارند

تولیدکنندگان نفت از قیمت 55 تا 60 دلار رضایت دارند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت با بیان این که بازار نفت به سمت تعادل میان عرضه و تقاضای نفت خام پیش می‎رود، گفت: تولیدکنندگان نفت از قیمت‎های نفت خام در محدوده 55 تا 60 دلار برای هر بشکه راضی هستند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن VDL در سراسر ایران

به گزارش شانا، مهندس بیژن زنگنه ظهر امروز (دوشنبه، 11 بهمن ماه) پس از آیین امضا و مبادله قرارداد جایگزینی تاکسی‎های فرسوده با تاکسی‎های پایه گازسوز/هیبریدی در جمع خبرنگاران در باره شرایط عرضه و تقاضای نفت در بازارهای جهانی نفت خام گفت: بازار نفت به سمت برقراری تعادل میان عرضه و تقاضای  نفت می‎رود و هیچگاه این بحث مطرح نبوده است که یک مرتبه این اتفاق رخ دهد.

وزیر نفت در این باره که آیا روند افزایشی قیمت‎های جهانی نفت خام ادامه می یابد، گفت: نمی توان گفت روند افزایشی قیمت نفت ادامه می یابد و کسی هم چنین برآوردی نکرده است، اما بیشتر برآوردها این است که قیمت نفت در محدوده 55 دلار برای هر بشکه تثبیت می شود، اما این ارقام پیش بینی است و احتمال می رود شرایط دیگری رخ دهد.

زنگنه همچنین در واکنش به این موضوع که قیمت نفت 70 دلاری با توجه به بهبود شرایط برای بازگشت شیل اویل به بازار تهدیدی برای اعضای اوپک به شمار می آید، تصریح کرد: در بحث‎ها کسی به دنبال  نفت 70 دلاری نبوده است،اگر قیمت‎ها به 70 دلار برای هر بشکه برسد به طور حتم پس از مدتی با افزایش تولید نفت خام و نبود توازن میان عرضه و تقاضا روبه‎رو می‎شویم و این سبب کاهش قیمت‎ها می شود.

وی در باره این که آیا فکر می کنید نفت 60 دلاری در شرایط کنونی عادلانه است، گفت: عدالت در باره این موضع یک امر نسبی بوده و نمی‎توان گفت عدالت به معنای مطلق است، اما به هر حال تولیدکنندگان از نفت در بازه 55 تا 60 دلار راضی هستند.

وزیر نفت گفت: پس از پایان زمان اجرای برنامه توافق کاهش تولید اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) که از یکم ژانویه به مدت 6 ماه آغاز شده است، در باره لزوم تمدید یا ادامه آن بحث و مذاکره می‎شود.

زنگنه همچنین تولید کنونی نفت خام ایران را سه میلیون و 900 هزار بشکه در روز اعلام کرد و گفت: اعضای اوپک هم اکنون اجرای برنامه کاهش تولید نفت خام که در نشست 30 نوامبر اعضای اوپک در وین بر سر آن به توافق رسیدند را آغاز کرده اند.

وی درباره زمان برگزاری مناقصه میدان‌های نفتی، گفت: کارهای مناقصه در حال انجام و فهرست شرکت‌ها اعلام شده است ابتدا مناقصه به صورت محدود برگزار خواهد شد و از چند شرکت دعوت می‌شود در این مناقصه‌ها شرکت کند.

وزیر نفت همچنین در باره تصمیم وزارت نفت برای واردات گاز از ترکمنستان، ادامه داد: این مسئله مربوط به شرکت ملی گاز ایران است.

زنگنه در باره پیشنهاد هندی‌ها برای توسعه میدان فرزاد بی، گفت: پیشنهاد هندی‌ها مورد قبول واقع نشده است و نامه‌ای نوشته شده است که آنها باید برای تصحیح آن بیایند، در موازات این پیشنهاد، روش دیگری را دنبال می‌کنیم، اما هندی‌ها زمان زیادی ندارند.

وی در پاسخ به پرسشی در باره اینکه چه مبلغی از درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها نصیب وزارت نفت می‌شود، گفت: کسی به وزارت نفت پولی نمی پردازد، همه از ما می گیرند.



این مطلب مفید بود ؟
2 2