مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

بررسی روش مغناطیس‎سنجی هوایی برای کشف ذخایر نفتی

بررسی روش مغناطیس‎سنجی هوایی برای کشف ذخایر نفتی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، موضوع اجرای طرح مغناطیس‎سنجی هوایی با همکاری مشترک مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی و سازمان انرژی اتمی، در شورای عالی اکتشاف بررسی می‎شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن سیلیکون در سراسر ایران

به گزارش شانا، سیدصالح هندی، مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با بیان این مطلب افزود: در صورت موافقت با این طرح در شورای عالی اکتشاف، اجرای آن در دستور کار قرار می‎گیرد و زمینه همکاری‎های مشترک شرکت ملی نفت ایران با سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و سازمان انرژی اتمی گسترش می‎یابد.

برداشت‎های مغناطیس‎سنجی هوایی، رایج ترین نوع برداشت‎های هوایی است که برای اکتشاف کانی‎ها و هیدروکربن انجام می‎شود.

بر اساس این گزارش، روز گذشته (9 بهمن‎ماه) مدیریت امور اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و سازمان زمین‎شناسی و اکتشافات معدنی کشور تفاهم‎نامه همکاری مشترکی امضا و توافق کردند زمینه های تعامل فیمابین را افزایش دهند.

این تفاهم‎نامه با عنوان «همکاری‎های علمی و فنی در مطالعات زمین‎شناسی با تاکید ویژه بر خلیج فارس» به امضای طرفین رسید اما مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد: همکاری‎ها به حوزه خلیج فارس محدود نمی‎شود و می‎توان از توانمندی‎های دو مجموعه در دیگر بخش‎ها نیز استفاده کرد.

هندی، ارائه اطلاعات کاربردی نفت را به دیگر دستگاه‎ها و نهادهای دولتی در مواقع مورد نیاز، بخشی از مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت خواند.

محمدتقی کره‎ای، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در این مراسم بر ضرورت اجرایی شدن هرچه سریعتر مفاد تفاهم‎نامه همکاری تاکید داشت و در اولین گام اجرایی اعلام کرد: به زودی، بخشی از داده‎ها و اطلاعات ژئوفیزیک هوایی سازمان زمین‎شناسی در اختیار مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران قرار می‎گیرد.



این مطلب مفید بود ؟
7 3