مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سومین تفاهم‎نامه در چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب امضا شد

سومین تفاهم‎نامه در چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب امضا شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سومین تفاهم‎‎نامه و قرارداد محرمانگی مبتنی بر چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، بین این شرکت و شرکت گسترش انرژی پاسارگاد امضا شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن کمپرسور هوا در سراسر ایران

به گزارش شانا، این تفاهم‎‎نامه و قرارداد محرمانگی با هدف مطالعه سه میدان کرنج (مخازن آسماری، پابده و خامی)، پارسی (مخزن آسماری) و شادگان (مخازن آسماری و بنگستان)، دیروز (10 بهمن‎ماه) بین بیژن عالی‌پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب و مهدی میرمعزی مدیرعامل شرکت توسعه انرژی پاسارگاد امضا شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب در مراسم امضای این تفاهم‎نامه گفت: از زمانی که مدل قراردادی مناطق نفت‎خیز جنوب در دو حوزه "ازدیاد برداشت" و "عملیات محور" ابلاغ و اجرایی شده است تا کنون، بیش از 70 جلسه و نشست تخصصی با حدود 40 شرکت داخلی و خارجی برگزار و تفاهم‎نامه و قرارداد محرمانگی با کنسرسیوم پرگس و دانشگاه صنعتی شریف و همچنین شرکت شلمبرژه امضا شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه انرژی پاسارگاد یکی از شرکت‎های ایرانی صاحب صلاحیت برای فعالیت در حوزه اکتشاف و تولید است و تفاهم‎نامه این شرکت با شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، نخستین تفاهم‎نامه در چارچوب قراردادی نقت‎خیز است که با یک شرکت ایرانی امضا می‎شود.

عالی‎پور یادآور شد: در مدل قراردادی مناطق نفت‎خیز جنوب، کارفرما شرکت ملی نفت ایران است و شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب به عنوان مجری طرح شناخته می‌شود.

به گفته وی، در این مدل تمام فعالیت‌ها و هزینه‌ها با نظارت مجری طرح انجام می‌شود و راهبری، توسعه، تولید و بهره‌برداری، برآورد اولیه مالی جهت دستیابی به اهداف تولیدی، تدوین برنامه پایه تولید، نهایی‎سازی برنامه‌های مالی عملیاتی سالیانه و راهبری تیم‌های مدیریتی و فنی در حین اجرای طرح بر عهده شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب است.



این مطلب مفید بود ؟
2 1