مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایران روزانه حدود 3.9 میلیون بشکه نفت خام تولید می‎کند

ایران روزانه حدود 3.9 میلیون بشکه نفت خام تولید می‎کند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت تولید روزانه نفت خام ایران را سه میلیون و 900 هزار بشکه در روز اعلام کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، بیژن زنگنه امروز (چهارشنبه، ششم بهمن ماه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در باره توافقنامه‎های امضا شده بر اساس الگوی جدید قراردادهای نفتی، گفت: تاکنون یک رئوس توافق میان شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از شرکت‌‌های توتال فرانسه، شرکت ملی نفت چین (سی‌ان‎پی‎سی) و شرکت پتروپارس برای طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی امضا شد.

وی افزود:یک رئوس توافق با شرکت نفت و گاز پرشیا از شرکت‎های گروه توسعه انرژی تدبیر برای توسعه میدان‎های یاران، مارون و کوپال امضا شد.

وزیر نفت همچنین عنوان کرد که یک تفاهم‎نامه برای مطالعه پنج میدان نفتی نیز با یکی از شرکت‎های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) امضا شده است و به‎زودی هم برای میدان آزادگان مناقصه اعلام خواهیم کرد.

زنگنه درباره توافق اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در نشست 171 این سازمان در وین گفت: طبق توافق اعضای اوپک در آذرماه، کشورهای عضو این سازمان قرار است روزانه یک تا یک میلیون و 200 هزار بشکه از تولید نفت خام خود بکاهند و در نشست تاریخی کشورهای عضو و غیرعضو اوپک قرار شد غیر اوپکی‎ها روزانه حدود 600 هزار بشکه تولید نفت خود را کاهش دهند.

وی با بیان این‎که بر اساس توافق اوپک ایران شامل کاهش تولید نشده است، گفت: از این رو ما هم اکنون از رقم تولید روزانه سه میلیون و 800 هزار بشکه فراتر رفته ایم و ایران هم اکنون روزانه حدود سه میلیون و 900 هزار بشکه نفت خام تولید می کند.

وزیر نفت در باره تخصیص پنج درصد به عوارض قیمت بنزین نیز گفت: این پنج درصد در داخل قیمت کنونی بنزین است، بنابراین یک بار افزایش یافته و دیگر این پنج درصد لحاظ نخواهد شد.

وزیر نفت از تامین گاز مصارف خانگی و نیروگاهی در اوج سرما خبر داد و درباره خبرهای مربوط به افزایش قیمت گاز در سال آینده گفت: دولت چنین تصمیمی نگرفته است.

زنگنه اعلام کرد: ایران هیچ گونه ذخیره نفت خام روی آب ندارد و تنها میعانات گازی است که آن هم تا آخر سال به فروش می رسد.

وی در باره مقدار اموال بابک زنجانی نیز گفت: بابک زنجانی مرتب می گوید 2 میلیارد دلار یا سه میلیارد دلار اینجا و یا آنجا دارم، اما همه دروغ است. من پیش‎تر هم گفته ام که اموال او کمتر از 2 هزار میلیارد تومان است.



این مطلب مفید بود ؟
4 2