مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

8900 روستا در دولت یازدهم گازدار شدند

8900 روستا در دولت یازدهم گازدار شدند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران از گاز رسانی به هشت هزار و 900 روستا در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: این میزان تا پایان دولت به 9 هزار روستا می‎رسد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده در سراسر ایران

به گزارش شانا، سعید مومنی با اشاره به این که شرکت ملی گاز ایران برای استقرار عدالت و رفاه اجتماعی در کشور، قدم‌های شایانی برداشته است، افزود: آغاز عملیات اجرایی 863 پروژه جدید گاز رسانی در روستاهای کشور با هزینه ای معادل 548 میلیارد تومان نمونه ای از این اقدام‌هاست.

وی ادامه داد: برای ایجاد رفاه برای روستاییان کشور توانسته‎ایم هشت هزار و 900 روستا (معادل 18 درصد) را از نعمت گاز بهره مند سازیم که این تعداد به لطف خدا در پایان دولت تدبیر و امید به 9000 روستا می رسد.

به گفته مومنی، هم اکنون 21 هزار و 800 روستا از نعمت گاز بهره مند هستند که این تعداد تا پایان امسال به بیش از 23 هزار روستا خواهد رسید.

وی در باره تعداد شهرهای برخوردار از نعمت گاز گفت: با آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 12 شهر جدید و بهره برداری از گاز رسانی به 15 شهر دیگر، این رقم به یکهزار و 77 شهر و تا پایان امسال به یک هزار و 83 شهر می رسد

به گزارش شرکت ملی گاز ایران، مومنی در ادامه با بیان این که با انجام پروژه‌های جدید گازرسانی در دولت یازدهم اکنون بیش از 305 هزار کیلومتر شبکه‌گذاری صورت گرفته است، تصریح کرد: بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود تا آخر سال امسال، به طور متوسط، روزانه به  ۱۵ روستا گازرسانی شود.

مدیرگاز رسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: شرکت ملی گاز ایران توانسته است 70 درصد انرژی مورد نیاز کشور را تأمین کند که این موضوع ما را در دنیا منحصر به فرد کرده است.



این مطلب مفید بود ؟
1 0