مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تولید پروپان و بوتان فاز ١٩ پارس جنوبی آغاز شد

تولید پروپان و بوتان فاز ١٩ پارس جنوبی آغاز شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، واحدهای تولید پروپان و بوتان فاز ١٩پارس جنوبی با هدف تکمیل زنجیره ارزش در این فاز به بهره برداری رسید.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت fuchs در سراسر ایران

به گزارش شانا، حمیدرضا مسعودی، مجری فاز 19 پارس جنوبی اعلام کرد: ردیف نخست واحدهای ١١٣، ١١٤ و ١١٥ (LPG Treatment) از روز دوشنبه (پنجم‌ بهمن ماه) وارد مدار تولید شده و هم اکنون از هرکدام از این واحدها، ١٤ تن پروپان و ١٤ تن بوتان بر ساعت تولید می شود.

به گفته وی، بهره برداری زودهنگام از این واحدها سبب شده تا فاز ١٩ در چرخه تولید یکی از مهمترین هیدروکربورهای گازی قرار گیرد و گام مهمی در تکمیل زنجیره ارزش در این فاز برداشته شود.

مجری فاز 19 پارس جنوبی با اشاره به این‎که فاز ١٩ با توان تولید گاز شیرین به ظرفیت اسمی خود نزدیک می شود، گفت: تا پایان بهمن ماه، ردیف چهارم پالایشگاه این فاز راه اندازی شده و به این ترتیب همه چهار ردیف شیرین سازی پالایشگاه این فاز توان تولید گاز در سطح تعریف شده را خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مجری فاز ١٩ پارس جنوبی با اشاره به این‌که سکوی ١٩A به‌طور کامل در حال بهره برداری است، گفت: هم اکنون روزانه حدود ١٦ میلیون متر مکعب گاز از این سکو و همچنین ١٤ میلیون متر مکعب گاز ترش فازهای ٦ تا ٨ در این فاز شیرین سازی و در مجموع روزانه ٢٨ میلیون متر مکعب گاز شیرین به شبکه سراسری ارسال می شود.

مسعودی به زمان بارگیری و نصب آخرین عرشه فاز ١٩ اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم تا پایان بهمن ماه، مراحل بارگیری و حمل سکوی ١٩Bبه سمت موقعیت مخزن این فاز آغاز شود.



این مطلب مفید بود ؟
3 0