مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

به‌کارگیری طرح‌های پژوهشی پژوهشگاه صنعت نفت در واحدهای پتروشیمی

به‌کارگیری طرح‌های پژوهشی پژوهشگاه صنعت نفت در واحدهای پتروشیمی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، تفاهم‌نامه توسعه همکاری‎های مشترک و انجام پژوهش‎های کاربردی میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت توتال در سراسر ایران

به گزارش شانا، بر اساس امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و پژوهشگاه صنعت نفت، شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، طرح‌های پیشنهادی پژوهشگاه را بررسی کرده و شرایط ارتباط میان واحدهای پتروشیمی و پژوهشگاه را برای استفاده از طرح‌ها فراهم خواهد کرد.

مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در این جلسه با اشاره به ظرفیت‎های موجود در پژوهشگاه صنعت نفت گفت: این پژوهشگاه در زمینه تجهیزات و همچنین نیروی انسانی فعال و مجرب توان بالایی دارد  که در سطح منطقه بی نظیر است و امکان گسترش فعالیت‎ها میان این شرکت و پژوهشگاه وجود دارد.

وی با اشاره به این که صنعت پتروشیمی مواد نفتی را به یک زنجیره وسیع از محصولات تبدیل می‌کند که همه این زنجیره نیازمند کاتالیست‌ها و فناوری‌هایی است که هر کدام مسائلی مانند اشکالات زیست محیطی و یا کمبود فناوری دارند، افزود: بنابراین تلاش می کنیم که با ارتقای ارتباط پژوهشگاه صنعت نفت با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، کل صنعت پتروشیمی کشور توسعه یابد.

شاهدایی به سرمایه گذاران واحدهای پتروشیمی اشاره و اظهار کرد: با ایجاد ارتباط پژوهشی محکم می توان سرمایه گذاران را به سمت طرح‌های پشتیبان پتروشیمی و پژوهش شده هدایت کرد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی نسبت به آینده همکاری در زمینه پروژه‌های مختلف با پژوهشگاه صنعت نفت اظهار امیدواری کرد و ادامه داد: توسعه صنعت نیازمند فناوری و دانش است و یکی از کارهای جهادی باید در زمینه پژوهش و فناوری باشد.

طرح های پژوهشی مورد نیاز صنعت پتروشیمی بررسی می شود

همچنین حمیدرضا کاتوزیان، مدیرعامل پژوهشگاه صنعت نفت نیز در مورد محورهای تفاهم نامه گفت: علاقه‌مندیم تا با امکانات آزمایشگاهی خود و همکاری با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، فعالیت‌های پژوهشی داشته باشیم؛ به عنوان مثال، پژوهشگاه صنعت نفت طر‌ های مختلف تحقیقاتی برای بعضی از پتروشیمی‌ها انجام داده است که می تواند این طرح‌ها را در اختیار واحدهای دیگر هم قرار دهد.

وی در باره طرح‌های پیشنهادی پژوهشگاه برای توسعه همکاری با صنعت پتروشیمی گفت: در دو پردیس پژوهش و توسعه صنایع پایین دستی نفت و پردیس پژوهش و توسعه در محیط زیست می توانیم با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی همکاری داشته باشیم.

به گفته وی، طرح‌های پیشنهادی در پردیس صنایع پایین دستی نفت شامل تامین خوراک مناسب برای واحدهای الفین استفاده کننده از نفتا، استفاده از حلال فناوری پارسی سول در مجتمع های پتروشیمی، تدوین دانش فنی ساخت غربال مولکولی BAX برای جداسازی پارازایلین، بازیافت بخارات هیدروکربنی از مخازن ذخیره با استفاده از فناوری VRU، استفاده از فناوری ایرانی SRU در واحدهای پتروشیمی در حال طراحی یا ساخت، بازیافت منومرها با فناوری غشایی در مقیاس صنعتی، ساخت مدول‌های صنعتی اولترافیلتراسیون با هدف تصفیه پساب‎های صنعتی مجتمع های پتروشیمی و بومی سازی مواد شیمیایی پر مصرف در صنعت پتروشیمی خواهد بود.

وی افزود: طرح ها و پروژه های پیشنهادی برای محیط زیست شامل ارزیابی و مدل سازی منابع انتشار آلاینده‌ها و تعیین سهم آلایندگی واحدهای پتروشیمیایی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه و ماهشهر، تدوین اطلس جامع زیست محیطی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تعیین شاخص‎های توسعه پایدار، توسعه و استقرار سیستم مدیریت خوردگی، بهینه سازی عملیاتی مصرف انرژی در صنایع پتروشیمی و مدیریت کربن (کاهش انتشار گازهای گلخانه ای) است.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت از پژوهشگاه صنعت نفت، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و کارشناسان بخش های مختلف این پژوهشگاه، توانمندی‎ها و فعالیت‌های خود را در زمینه صنعت بالادست و پایین دست پتروشیمی معرفی کردند و ضمن بیان امکانات خود خواستار توسعه سطح همکاری‎ها در زمینه تجاری سازی پژوهش های صورت گرفته و بررسی طرح‌های جدید پژوهشی مورد نیاز صنعت پتروشیمی شدند.



این مطلب مفید بود ؟
5 0