مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

عزم دولت برای گازرسانی به تمام ایرانیان

عزم دولت برای گازرسانی به تمام ایرانیان

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، شرکت ملی گاز در دولت یازدهم و در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی، محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی، تمام زیرساخت‌های لازم برای توسعه گازرسانی در داخل کشور بالاخص گازرسانی به روستاها را فراهم کرده است. این امر علاوه بر افزایش رفاه در این مناطق منجر به ایجاد امید به زندگی، اشتغالزایی و نشاط شده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیم کمپلکس در سراسر ایران

گازرسانی به روستاها علاوه بر افزایش رفاه در این مناطق منجر به ایجاد امید به زندگی، اشتغالزایی و نشاط شده است. برخی از اقدام‌های در ایجاد امنیت و رفاه عمومی عبارتند از:

افزایش سرمایه گذاری و تخصیص اعتبار برای پروژه‌های شرکت گاز در زمینه خطوط انتقال و شبکه شهری و روستایی؛ به طوری که اجرای این تعداد پروژه ظرف سال‌های 93 و 94 در طول 50 سال فعالیت شرکت ملی گاز ایران بی سابقه بوده است.

تا قبل از دولت یازدهم 975 شهر و 14419 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند. اما تنها در 3 ساله دولت یازدهم، این تعداد شهر و روستا  به ترتیب به ارقامی نظیر1066 و 20549 رسیده اند، به نحوی که در حال حاضر97 درصد واحد مسکونی در مناطق شهری و 70 درصد از واحدهای مسکونی در روستاهای قابل گازرسانی سطح کشور تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

گازرسانی به روش CNG به مناطق دوردست و صعب العبور؛ با تصویب شورای اقتصاد و در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، با هدف حفظ محیط زیست و افزایش رفاه عمومی، گازرسانی به نقاط دور دست، سخت گذر و جنگلی به روش CNG در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار دارد و در آینده ای نزدیک شهرها و روستاهایی که امکان گازرسانی به آنها از طریق خط لوله فراهم نباشد با این روش (سی ان جی) از مزایای گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

در این زمینه هم اکنون پروژه گازرسانی به چهار منطقه کشور در دستور کار است و اولین پروژه گازرسانی به روش سی ان جی به شهر بیدروبه از توابع شهرستان اندیمشک استان خوزستان در٢١ مردادماه امسال آغاز شد.

همچنین گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان که یکی از مهم‌ترین سازوکارهای تحقق عدالت اجتماعی - که از اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی است - به عنوان یکی دیگر از طرح‌های اولویت‌دار شرکت ملی گاز ایران در دست اجرا است و به زودی و تا قبل از پایان فعالیت‌های دولت یازدهم، هموطنان مان در زاهدان و سایر شهرهای استان، گاز طبیعی را در شهرها و خانه‌های خود مورد استفاده قرار خواهند داد.

دولت یازدهم امیدوار است از این طریق زیرساخت‌های لازم برای توسعه همه جانبه در جنوب شرق کشور را فراهم ساخته و تصویری در خور نظام اسلامی از پیشرفت و توسعه در این خطه از کشور نیز ارائه کند.



این مطلب مفید بود ؟
5 4