مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

قیمت حامل‌های انرژی سال آینده افزایش نمی‌یابد

قیمت حامل‌های انرژی سال آینده افزایش نمی‌یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 کل کشور، درآمد حاصل از قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده، معادل درآمد سال 95 یعنی همان 48 هزار میلیارد تومان است، بنابراین حامل‌های انرژی شامل بنزین، گازوییل، گاز،​ نفت سفید و برق در سال 96 نسبت به سال 95 هیچ‌گونه تغییری نخواهد کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمدمهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96، در تشریح نشست دیروز (یکشنبه، سوم بهمن‌ماه) این کمیسیون گفت: کمیسیون تلفیق بودجه 96 به دولت اجازه داد که بدهی قبلی خود را به اشخاص حقیقی، حقوقی، تعاونی و خصوصی در چارچوب مقررات تا 50 هزار میلیارد ریال به صورت جمعی تسویه کند.

وی افزود: وزارت نفت نیز از طریق شرکت‌های دولتی تابعه مجاز شده است که اوراق مشارکت ارز ریالی تا 50 هزار میلیارد ریال منتشر و تا سقف سه میلیارد دلار از محل انتشار اوراق مالی، ارزی و ریالی تامین مالی کند.

مفتح تصریح کرد: در جهت حمایت از صنعت برق نیز مقرر شد که به ازای هر کیلو وات برق50 ریال اخذ شود که مجموع آن 1100 میلیارد تومان است، همچنین این موضوع که نقل و انتقال اموال و دارایی‌ها میان شرکت توانیر و شرکت توزیع نیروی برق از مالیات معاف باشد، مورد موافقت اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 96 قرار گرفت.

همچنین در جلسه دیروز کمیسیون تلفیق بودجه 96 که با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد موضوع هدفمندی یارانه‌ها بررسی و پس از بحث طولانی، سرانجام کمیسیون تلفیق بودجه 96 تصمیم گرفت درآمد حاصل از قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده، معادل درآمد سال 95 یعنی همان 48 هزار میلیارد تومان باشد که بر این اساس قیمت آب بها و حامل‌های انرژی شامل بنزین، گازوییل، گاز، ​نفت سفید و برق در سال 96 نسبت به سال 95 هیچ‌گونه تغییری نخواهد کرد و افزایش نمی‌یابد.



این مطلب مفید بود ؟
6 0