مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

طرح جامع انرژی کشور در طول برنامه ششم توسعه تدوین می‌شود

طرح جامع انرژی کشور در طول برنامه ششم توسعه تدوین می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: در طول برنامه ششم توسعه وزارت نفت ملزم شد طرح جامع انرژی کشور را همسو با سند ملی راهبرد انرژی تدوین کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن گردشی در سراسر ایران

به گزارش شانا، محمد خدابخشی، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، امروز (چهارشنبه، 28 دی ماه) در نشست خبری گفت: در طول بررسی برنامه ششم توسعه منابع حاصل از فروش نفت و میعانات گازی تعیین تکلیف شد که بر این اساس 30 درصد به صندوق توسعه ملی، 14.5 درصد به حساب شرکت‌های تولیدکننده حامل‌های انرژی و در اختیار وزارت نفت قرار  گرفت.

وی افزود: همچنین سازمان‌های توسعه‌ای مانند ایمیدرو و شرکت‌های تابعه وزارت نفت در امور پتروشیمی مکلف به مشارکت با بخش غیردولتی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم به نسبت 49 و 51 درصد برای سرمایه گذاری شدند و این موضوع مغایرتی با اساسنامه صندوق توسعه ملی نخواهد داشت، به دلیل این که موقعیت سرمایه گذاری غیردولتی است.

خدابخشی تصریح کرد: در طول برنامه ششم توسعه، وزارت نفت ملزم شد طرح جامع انرژی کشور را همسو با سند ملی راهبرد انرژی تدوین کند و همچنین کلیه طرح‌های جمع آوری، مهار، کنترل و بهره‌برداری از گازهای همراه تولید و مشعل به بخش غیردولتی واگذار شود، همچنین یک درصد از اعتبارهای مربوط به طرح‌های توسعه‌ای سالانه شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت به تحقیق و توسعه برای ارتقا فناوری‌ها اختصاص یافت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه عنوان کرد: یک درصد از سهم دولت از منابع مربوط به فروش نفت و میعانات گازی به حمل و نقل ریلی با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته اختصاص یافت.



این مطلب مفید بود ؟
1 3