مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

«نفت» موزه دار شد

«نفت» موزه دار شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نخستین موزه صنعت نفت ایران با عنوان «بنزین خانه آبادان» امروز (سه‎شنبه، 28دی‌ماه) با حضور حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین‎الملل و بازرگانی وزیر نفت، عباس کاظمی، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی و جمعی از مدیران و مسئولان محلی در آبادان افتتاح شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن کمپرسور هوا در سراسر ایران

به گزارش شانا، درپی تصمیم وزارت نفت برای ایجاد موزه‌های صنعت نفت در شهرهای آبادان، مسجد سلیمان و تهران، از سال ۹۲ فعالیت‌های موزه ای با بهره‌‎گیری از مشاوران این عرصه، آغاز شد و در پایان سال ۹۳ مشاوران شهرهای آبادان و مسجد سلیمان طرح‌های خود را تحویل دادند.

منصور ریاحی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده نفتی ایران در مراسم افتتاح موزه بنزین خانه آبادان با اشاره به این که موزه زندان اشیا تاریخی نیست، گفت: موزه نقش مهمی در فرهنگ و جذب گردشگر ایفا می کند.

وی هدفگذاری موزه را معرفی ظرفیت مهندسی و خدماتی عنوان کرد و افزود: موزه، حلقه مفقوده زنجیره صنعت نفت (تامین، تولید و توزیع) بوده که با افتتاح موزه آبادان این زنجیره تکمیل شده است.

در ادامه اکبر نعمت الهی، مدیر طرح‎ موزه های صنعت نفت با قدردانی از مهندس بیژن زنگنه برای حمایت همه جانبه از ایجاد موزه صنعت نفت اقدام‎های انجام شده برای افتتاح نخستین موزه صنعت نفت را تشریح کرد و افزود: ایران تا امروز جایگاهی در 200 موزه صنعت نفت دنیا نداشته است اما از امروز می توان گفت موزه صنعت نفت ایران، دویست و یکمین موزه نفت دنیاست.

در همین حال، امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: موزه‎ها اکنون در دنیا نقش یک مدرسه و دانشگاه را ایفا می‎کنند و معلمان و استادان آن، همان کسانی هستند که موزه‎ها را اداره می کنند.

وی گفت: صنعت نفت در 2 سال آینده شاهد شکوفایی بی نظیری خواهد بود.

عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز در برنامه افتتاح موزه «بنزین خانه آبادان» به پیشنیه تاریخی پالایشگاه آبادان اشاره کرد و گفت: ایران برای توسعه نیاز به سرمایه گذاری دارد.

موزه آبادان از روز ۲۹ دی‎ماه آماده پذیرایی از مردم است، بازدید از این موزه برای دانش آموزان، دانشجویان و مردم آبادان رایگان خواهد بود.

در آستانه گشایش نخستین موزه از طرح موزه‎های صنعت نفت ایران تمبر یادبود «موزه بنزین خانه آبادان» منتشر شد و تاریخ انتشار این تمبر ٢٨ دی‎ماه ١٣٩٥ است.

تمبر یادبود «موزه بنزین خانه آبادان» منقش به آرم وزارت نفت، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورد های نفتی، با نمایی از پمپ بنزین قدیمی و بازسازی شده آبادان است و چشم اندازی از تاسیسات صنعت نفت را در پس زمینه خود دارد.



این مطلب مفید بود ؟
5 3