مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

مدیریت فروش نفت در دوران تحریم هوشمندانه عمل کرد

مدیریت فروش نفت در دوران تحریم هوشمندانه عمل کرد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت ملی نفت، عملکرد مدیریت امور بین‎الملل این شرکت را در دوران تحریم بسیار هوشمندانه خواند و گفت: امور بین الملل در دوران پس از تحریم‎ها نیز می تواند نقش بزرگی در تسریع روند توسعه داشته باشد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس بنتون در سراسر ایران

به گزارش شانا، علی کاردر امروز (27 دی ماه) در مراسم تودیع محسن قمصری، مدیر سابق امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران و معارفه سعید خوشرو، مدیر جدید امور بین الملل این شرکت، گفت: مدیریت امور بین‎الملل به عنوان یکی از تأثیرگذارترین مدیریت های شرکت ملی نفت ایران در دوران تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان بسیار هوشمندانه عمل کرد و ما توانستیم به خوبی از عهده تحریم ها برآییم.

وی افزود: مجموعه امور بین الملل در همه دوران ها با سختی ها و مشکلات بسیاری مواجه بوده است، به ویژه در دوره اخیر به دلیل مسائل پیرامون تحریم وظیفه سنگینی بر عهده داشت که با تدبیر مدیریت خوب این مجموعه سربلند از آن بیرون آمد.

کاردر با قدردانی از زحمات محسن قمصری، به سلامت مدیریت امور بین الملل این شرکت اشاره کرد و افزود: محوریت کار مدیریت اموربین الملل سلامت مالی بوده است.

وی بر ضرورت نهادینه سازی جوانگرایی در مدیریت شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد و گفت: مدیریت امور بین الملل در پرورش نیروهای زبده و کارآزموده آنچنان قوی عملکرده است که برای انتخاب مدیر جدید مشکلی وجود نداشت.

کاردر، حرفه‎ای‎گری و کار استاندارد را از ویژگی های مدیران این مدیریت برشمرد و گفت: نگاه جامع، خلاقیت و نوآوری و بکارگیری نیروهای جوان باید همچنان مد نظر مدیریت جدید امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران باشد.



این مطلب مفید بود ؟
4 0