مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

افزایش 3 برابری صادرات نفت به هند ثمره برجام است

افزایش 3 برابری صادرات نفت به هند ثمره برجام است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند، انتقال درآمدهای صادرات نفتی و غیرنفتی به کشور، فعال شدن خط اعتباری و افزایش سه برابری صادرات نفت به هند را از جمله دستاوردهای برجام دانست.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت castrol در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، غلامرضا انصاری با بیان این که میزان فروش نفت ایران پس از برجام رشد قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: در ماه‌های اخیر روزانه حدود 650 هزار بشکه نفت ایران به هند صادر شده است.

به گفته وی، هندی‌ها در یک سال گذشته همه پول حاصل از صادرات نفت را بلافاصله به حساب‌های ایران واریز کرده اند.

انصاری با اشاره به افزایش فروش نفت به هند به میزان بیش از2 برابر قبل از تحریم و پس گرفتن بازارهای قدیمی نفت یادآور شد: با توجه به رقابت سنگین موجود در بازار نفت و مازاد عرضه، باز پس گیری بازار نفت ایران کار بسیار دشواری بود که با تلاش وزارت نفت و همکاری وزارت امور خارجه انجام شد.

انصاری به باز پس گیری بازار نفت پس از برجام اشاره کرد و گفت: کمتر کسی فکر می کرد که ایران از نظر تولید نفت بتواند در فاصله کوتاهی به سطوح پیش از تحریم‌ها برسد.

وی خاطرنشان کرد: در داخل کشور تاکنون اهمیت باز پس گیری بازارهای بزرگ نفتی و تاثیرات آن بدرستی تبیین نشده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو، تلاش هندی‌ها برای سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی، کودشیمیایی و صنایع بالا دستی صنعت نفت را از نتایج امیدوارکننده برجام دانست و اظهار کرد: این اقدامات و سرمایه‎گذاری‌ها در زمان تحریم‌ها به علت محدودیت نقل و انتقال پول ازسوی کشورهای دیگر امکانپذیر نبود.

سفیر ایران در دهلی نو گفت: نباید به دلیل رقابت‎های سیاسی در داخل کشور، دستاوردها و شاهکار سیاسی کشور را زیر سوال ببریم.

برجام یا برنامه جامع اقدام مشترک، در 23 تیر 1394 پس از 20 ماه مذاکرات فشرده و سخت که از آن به عنوان مذاکرات قرن نام برده می شود، میان ایران و کشورهای 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آلمان) امضا شد.

این توافق در 29 تیرماه 1394 با تصویبت قطعنامه 2231 در شورای امنیت سازمان ملل ماهیت حقوقی پیدا کرد و بدین ترتیب، 6 قطعنامه قبلی این شورا علیه ایران را لغو کرد. اتحادیه اروپا نیز در همان روز برجام را تایید کرد.

برجام در 19 مهرماه 1394 در قالب قانون «اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام» به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و با تایید شورای نگهبان در 23 مهرماه برای اجرا به دولت ابلاغ شد.

این توافق از 26 دی ماه 94 با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اجرای تعهد ایران در حوزه هسته ای، با برچیده شدن همه تحریم های ایران مرتبط با موضوع هسته ای به مرحله اجرا رسید.

بدین ترتیب، با اجرای برجام همه تحریم های مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی لغو و زمینه بازگشت مقتدرانه ایران به بازار جهانی نفت فراهم شد.



این مطلب مفید بود ؟
3 1