مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایران باید هاب صادرات تجهیزات فنی منطقه باشد

ایران باید هاب صادرات تجهیزات فنی منطقه باشد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت تاکید کرد که ایران باید هاب صادرات تجهیزات فنی در منطقه باشد. به گزارش شانا، رضا خیامیان در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش درباره مذاکرات برای همکاری‌های بین‌المللی اظهارکرد: پیش از این با انجمن معدن و نفت ایتالیا و انجمن انرژی هلند تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم و تاکنون هم اجازه ندادیم که این تفاهم‌نامه‌ها روی کاغذ باقی بماند و درحال عملیاتی کردن مراحل اجرایی آن هستیم. 
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده در سراسر ایران

وی با بیان این‌که دولت می‌تواند شرکت‌های ایرانی را در کنار شرکت‌های خارجی تعریف کند، گفت: به این معنی که وقتی طرف‌های خارجی در حال امضای قرارداد با ایران هستند، فهرست شرکت‌های ایرانی هم مدنظر قرار گیرد و براساس قانون از توانمندی‌های ایران هم در زمینه‌های مختلف بهره‌گیری شود.

به گزارش ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش، خیامیان افزود: تولیدکنندگان نیز در این شرایط وظیفه‌ای بر عهده دارند و اکنون که شرکت‌های خارجی درصدد مشارکت در صنعت نفت ایران هستند، می‌توانند به گونه‌ای عمل کنند تا شرکت‌های خارجی با طرف‌های ایرانی که دانش فنی خوبی دارند، شرکت‌های مشترک تشکیل دهند و در این صورت آینده روشنی می‌توان برای صنعت نفت ایران متصور بود،

به گفته وی، می‌توان ضمن انتقال فناوری، دانش شرکت‌های ایرانی را افزایش داد، به گونه‌ای که در کنار تامین نیاز داخلی می‌توانیم صادرات را هم رونق دهیم و ایران به کشوری بدل شود که هاب صادرات تجهیزات فنی در منطقه را راه‌اندازی کند.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، عنوان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت شرکت‌های ایرانی و خارجی در کیش بتوانیم این جزیره را به نقطه‌ای برای انتقال فناوری و جذب سرمایه‌ خارجی در زمینه ساخت تجهیزات صنعت نفت بدل کنیم.


این مطلب مفید بود ؟
2 2