مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

برداشت روزانه 27 میلیون مترمکعب گاز از سکوی فاز ٢١ پارس جنوبی

برداشت روزانه 27 میلیون مترمکعب گاز از سکوی فاز ٢١ پارس جنوبی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مجری فازهای 21 و 20 پارس جنوبی گفت: سکوی فاز 21، هیچ گونه محدودیتی در ارسال منابع گازی به پالایشگاه خشکی این فازها ندارد و روزانه حدود 27 میلیون متر مکعب گاز از این سکو به بخش خشکی ارسال می‎شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن پارس در سراسر ایران

به گزارش شانا، علیرضا عبادی افزود: یک سوم مقدار گاز برداشتی از سکوی فاز 21 پارس جنوبی در پالایشگاه فازهای ٢٠ و ٢١ شیرین سازی و بقیه به پالایشگاه فازهای 15 و 16 ارسال می شود.

وی افزود: هم‌اکنون به منظور تامین و افزایش توان گازرسانی به شبکه سراسری در فصل زمستان و استفاده بهینه از گاز دریافتی، روزانه حدود 18 میلیون متر مکعب از تولید این سکو از طریق خط لوله میان فازی برای فرآوری به پالایشگاه فازها 15 و 16 ارسال و 9 میلیون متر مکعب بقیه هم در ردیف نخست شیرین سازی فازهای 20 و 21 فراوری و به خط سراسری تزریق می‎شود.

به گزارش شرکت نفت و گاز پارس، مجری فازهای ٢٠ و٢١ پارس جنوبی ادامه داد: تلاش ویژه‎ای برای آماده سازی ردیف سوم شیرین سازی تا نیمه بهمن ماه در حال اجراست که در پی آن همه تولیدات سکوی فاز 21 به‎وسلیه ردیف نخست و سوم پالایشگاه این فازها فرآوری و به خط سراسری ارسال می‌شود.

عبادی گفت: پیش بینی می شود ردیف دوم شیرین سازی فازهای 21 و 20 تا دو ماه دیگر به‎طور کامل بازیابی شود و در مدار تولید قرار گیرد.

وی یادآور شد: تا پایان امسال ردیف‎های دوم و چهارم شیرین سازی فازهای 21 و 20 پارس جنوبی، پس از عملیات راه اندازی و بهره برداری از سکوی فاز 20 آماده تولید گاز می‎شوند.

هدف از توسعه فاز 20 و 21 پارس جنوبی تولید روزانه 50 میلیون متر مکعب گاز شیرین و تصفیه شده برای تامین نیاز مصارف داخلی، تولید روزانه 75 هزار بشکه میعانات گازی، 400 تن گوگرد و تولید سالانه یک میلیون و 50 تن گاز مایع و یک میلیون تن گاز اتان به منظور تامین خوراک صنایع پتروشیمی است.



این مطلب مفید بود ؟
7 1