مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

همکاری‎ نفتی با دانشگاه‌های کشور گسترش می‎یابد

همکاری‎ نفتی با دانشگاه‌های کشور گسترش می‎یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، شرکت نفت فلات قاره ایرانبا هدف توسعه همکاری با دانشگاههای کشور در زمینه ساخت پمپ‎های درون‎چاهی و تولید مواد شیمیایی مورد نیاز با جهاد دانشگاهی همکاری می‎کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن پارس در سراسر ایران

به گزارش شانا، حمید بورد، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران به همکاری های پژوهشی این شرکت با دانشگاه‎ها و مراکز تحقیقاتی کشور اشاره کرد و گفت: پیرو قراردادهای همکاری شرکت ملی نفت ایران با دانشگاه‎ها برای مطالعات فناورانه مخازن، همکاری خوبی بین شرکت نفت فلات قاره و دانشگاه سهند در ارتباط با میدان سروش برقرار است.

وی افزود: همچنین شرکت نفت فلات قاره ایران، فعالیت‎های پژوهشی مشترکی را با دانشگاه شهید چمران اهواز، صنعتی شریف و ... دنبال می‎کند.

بورد به همکاری‎ شرکت نفت فلات قاره ایران با وزارت دفاع و جهاد دانشگاهی برای ساخت پمپ‎های درون‎چاهی اشاره و ابراز امیدواری کرد که در ادامه همکاری‎ها با جهاد دانشگاهی، نتایج خوبی نیز در حوزه مواد شیمیایی حاصل شود.

بر پایه این گزارش، شرکت نفت فلات قاره ایران، فهرستی از مواد شیمیایی پرمصرف خود را اعلام کرده و مقرر شده جهاد دانشگاهی که در این زمینه صاحب‎تجربه است، روی تولید مواد شیمیایی این فهرست کار کند. به این ترتیب به‎نظر می رسد امکان تامین حداکثری مواد شیمیایی مورد نیاز شرکت نفت فلات قاره ایران از محل تولیدات داخلی فراهم شود و جهاد دانشگاهی در این زمینه نقش بسزایی ایفا کند.

شرکت نفت فلات قاره ایران، ٢٩ شهریورماه ١٣٥٩ با هدف اداره میدان‎های نفت و گاز واقع در خلیج فارس تأسیس شد و امروز در زمره یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نفت دریایی جهان قرار دارد و در گستره بیش از هزار و ٢٠٠ کیلومتر از آب‎های خلیج فارس فعالیت می‎کند. این شرکت با برخورداری از حدود یکصد میلیارد بشکه ذخیره نفت درجا و ۱۸۰ تریلیون فوت مکعب ذخیره گاز درجا، پیشتاز در تولید و توسعه از میدان‎های دریایی در خلیج فارس است.



این مطلب مفید بود ؟
7 1