مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تخصص مهار فوران چاه 147 رگ سفید در داخل کشور وجود دارد

تخصص مهار فوران چاه 147 رگ سفید در داخل کشور وجود دارد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، قائم مقام وزیر نفت مهار چاه 147 رگ سفید را زمانبر دانست و گفت: صنعت نفت در گذشته تجربه حوادث این چنینی را داشته است و متخصصان توانمند نفتی توانایی مهار آن را دارند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت بهران در سراسر ایران

 به گزارش شانا، مرضیه شاهدایی صبح امروز (چهارشنبه، 10 آبان ماه) در حاشیه بیست و نهمین اجلاس مدیران عامل صنعت  پتروشیمی ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه فوران چاه 147 رگ سفید درباره راهکارهای مهار آتش اظهار کرد: برای مهار آتش چند راهکار پیش بینی شده است.

قائم مقام وزیر نفت، مهار چاه 147 رگ سفید را زمانبر عنوان کرد و توضیح داد: مهار کردن این چاه یا باید از نزدیک انجام شود یا این که، چاه‌های کمکی در کنار آن حفر شود تا به عمق چاه نفوذ کرده و آن را مهار کنند.

ضرورت مدیریت یکپارچه در پتروشیمی

مدیرعامل پیشین شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره میزان صادرات محصولات پتروشیمی هم اظهار کرد: صادرات محصولات پتروشیمی در سال گذشته بیش از 20 میلیون تن بوده و امسال نیز با توجه به آمار هر ماه، رشد پنج درصدی را شاهد بوده ایم.

وی به بازار رقابتی کنونی جهانی صنعت پتروشیمی اشاره کرد و افزود:  چین، هند و ترکیه بازار اصلی محصولات پتروشیمی ایران هستند.

شاهدایی به فضای رقابتی برای صادرات محصولات پتروشیمی اشاره و تاکید کرد: شرکت‌ها و هلدینگ‌های پتروشیمی به این بلوغ فکری رسیده اند که باید سیاست‌گذار و مدیریت یکپارچه داشته باشند و منسجم تر عمل کنند.

قائم مقام وزیر نفت گفت: تمهیداتی در وزارت نفت در نظر گرفته شده تا در کنار تامین فاینانس طرح های نفتی، بخشی نیز به توسعه صنعت پتروشیمی اختصاص یابد و یا از طریق فروش اوراق مشارکت ارزی و ریالی در داخل کشور طرح‌های صنعت پتروشیمی تامین مالی شوند.

شاهدایی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی را وابسته به روابط بین الملل دانست و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا مسیر توسعه این صنعت تسهیل شود.

بیست و نهمین اجلاس مدیران عامل صنعت  پتروشیمی در مشهد مقدس در حال برگزاری است.



این مطلب مفید بود ؟
6 4