مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

طرح‌های توسعه غرب کارون برای کشور بسیار حائز اهمیت است

طرح‌های توسعه غرب کارون برای کشور بسیار حائز اهمیت است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، طرح‌های توسعه غرب کارون را برای کشور بسیار مهم خواند و از تلاش‌های کارکنان شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در این منطقه قدردانی کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا، حبیب الله بیطرف امروز (چهارشنبه،  10آبان‎ماه) در جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت متن، مدیران و مجریان طرح‌های شرکت مهندسی و توسعه نفت که در سالن جلسات کمپ آزادگان جنوبی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: امیدواریم روند پرشتاب توسعه در غرب کارون به ویژه با توجه به اهمیت میدان‌های مشترک در این منطقه ادامه یابد.

وی با اشاره به این که میدان‌های مشترک غرب کارون در صف تعیین تکلیف در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی هستند، ادامه داد: البته شرکت متن تلاش خود را برای توسعه میدان‌ها به‌کار بسته و منتظر امضای قراردادهای جدید نمانده است.

بیطرف ابراز امیدواری کرد که با امضای قراردادهای توسعه میدان‌های غرب کارون در قالب الگوی جدید قراردادی، امکان استفاده از سرمایه‌ها و فناوری‌های روزآمد شرکت‌های بین المللی فراهم و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی بیش از پیش استفاده شود.

معاون وزیر نفت یادآور شد: فرصت‌ها کوتاه است و با توجه به تحولات حوزه انرژی و پیش بینی تغییر میزان تقاضای نفت خام در دهه‌های  آینده امیدواریم در عین برداشت صیانتی از میدان‌ها نسبت به استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نفتی موجود اقدام شود.

بیطرف و هیئت همراه صبح امروز از غرب کارون بازدید کردند و در جلسه مشترک با مدیران و مجریان طرح‌های غرب کارون در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفت.



این مطلب مفید بود ؟
7 1