مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تعرفه بخشی از محصولات صادراتی پتروشیمی ایران به ترکیه کاهش می‌یابد

تعرفه بخشی از محصولات صادراتی پتروشیمی ایران به ترکیه کاهش می‌یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، قائم مقام وزیر نفت از کاهش تعرفه محصولات صادراتی پتروشیمی به ترکیه خبر داد و گفت: توسعه صنعت پتروشیمی تا حدود زیادی به شرایط و روابط بین المللی و حمایت‌های قانونی بستگی دارد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت فوکس در سراسر ایران

به گزارش شانا، مرضیه شاهدایی صبح امروز (چهارشنبه، 10 آبان‌ماه) در بیست و نهمین اجلاس مدیران عامل صنعت پتروشیمی اظهار کرد: خانه نخست من صنعت پتروشیمی است و در وزارت نفت هم پیگیر امور این صنعت خواهم بود.

وی افزود: شرکت‌های تولیدی صنعت پتروشیمی انسجام بسیار بالایی دارند که از این فرصت برای توسعه این صنعت می توان به خوبی استفاده کرد.

قائم مقام وزیر نفت با اشاره به این که آینده اقتصاد کشور در گرو توسعه صنعت پتروشیمی است، ادامه داد: توسعه و پایداری این صنعت بسیار وابسته به شرایط و روابط بین المللی و حمایت‌های قانونی نظام است.

شاهدایی ضمن تبریک انتصاب جناب آقای نوروززاده در سمت معاونت وزارت نفت در امور پتروشیمی گفت: توصیه بنده به وی، استفاده حداکثری از انسجام به وجود آمده میان بخش خصوصی و دولتی در صنعت پتروشیمی است.

وی با تاکید بر این که دنیای امروز، دنیای رقابت است، تصریح کرد: برای کسب بازارهای جهانی صنعت پتروشیمی، باید شرکت‌ها یکپارچه و همسو باشند.

قائم مقام وزیر نفت با اشاره به برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در ترکیه، افزود: در حاشیه این نمایشگاه مذاکراتی برای حل مسائل تعرفه صادراتی صنایع کشور میان رایزن وزارت صنعت، معدن و تجارت و مقام‌های ترکیه‌ای انجام شد که بر مبنای آن قراردادی تنظیم خواهد شد که در پیوست آن، تعرفه بیشتر محصولات پتروشیمی به جز 2 محصول با گرید خاص که در ترکیه تولید می‌شوند، کاهش می‌یابد.

شاهدایی در پایان اظهار کرد: از همکاری مدیران شرکت‌های پتروشیمی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دوره مسئولیت بنده در این شرکت کمال تشکر را دارم.

بیست و نهمین اجلاس مدیران عامل صنعت  پتروشیمی در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

 




این مطلب مفید بود ؟
8 4