مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

بیش از  67 میلیون بشکه نفت در نفت مناطق مرکزی تولید شد

بیش از 67 میلیون بشکه نفت در نفت مناطق مرکزی تولید شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، تولید بیش از 80 میلیارد متر مکعب گاز و 67 میلیون بشکه نفت در کارنامه سال 95 شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ثبت شد و به این ترتیب، معادل 101 درصد برنامه تولید تکلیفی نفت و گاز این شرکت محقق شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده اتوماتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، علیرضا ترنج‎زرد، مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به تشریح عملکرد تولید این شرکت در سال 95 پرداخت و با بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیت برداشت از میدان‎های مشترک و حساسیت تولید در این میدان‎ها، برداشت نفت خام از میدان‎های مشترک این شرکت از 53 هزار بشکه در روز در سال 94 به 70 هزار بشکه در روز در سال 95 افزایش یافت.

وی از تزریق یک میلیارد و 500 میلیون متر مکعب گاز به میدان شوریجه پارسال هم خبر داد و افزود: با اتخاذ تدابیر لازم و بهره‎برداری از 2 حلقه چاه جدید، میزان تزریق گاز در میدان شوریجه از یک میلیارد و 127 میلیون متر مکعب  در سال 94 به بیش از یک میلیارد و 500 میلیون متر مکعب در سال 95 افزایش یافت.

مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره دیگر فعالیت‎های انجام شده طی پارسال، به راه‎اندازی مرکز تفکیک دانان و افزایش ظرفیت تولید این میدان، همچنین راه‎اندازی مرکز تفکیک خیرگو اشاره کرد.

تولید 33 میلیون بشکه نفت از ابتدای سال تاکنون

ترنج‎زرد در ادامه، درباره میزان تولید نفت و گاز شرکت نفت مناطق مرکزی در سال جاری عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 34 میلیارد متر مکعب گاز و 33 میلیون بشکه نفت در این شرکت تولید شده است.

به گفته وی، هم‎اکنون ظرفیت تولید روزانه نفت به بیش از 220 هزار بشکه در روز رسیده؛ این در حالی است که در زمان تحریم‎ها ظرفیت تولید نفت این شرکت از 160 هزار بشکه در روز تجاوز نکرده بود.

ترنج‎زرد از انجام توپکرانی هوشمند خط لوله 42 اینچ انتقال گاز از پالایشگاه فراشبند به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به انجام 281 هزار نفر- ساعت کار تعمیراتی در نفت مناطق مرکزی ایران در سال جاری، ادامه داد: عملیات تعمیراتی مطابق برنامه در بیش از 10 منطقه عملیاتی به طور همزمان و در موعد معین با موفقیت انجام شد.

این مقام مسئول به میدان آذر هم اشاره‎ای کرد و گفت: با توجه به نمکی بودن نفت آذر، طرحی ابتکاری به منظور افزایش ظرفیت دریافت در واحد نمکزدایی جدید دهلران به صورت ضربتی اجرا و بالغ بر 30 هزار بشکه نفت میدان آذر در واحد نمکزدایی جدید قابل بهره برداری شد.



این مطلب مفید بود ؟
6 1