مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

روند اطفای حریق چاه 147 رگ سفید برای کمیسیون انرژی مجلس تشریح شد

روند اطفای حریق چاه 147 رگ سفید برای کمیسیون انرژی مجلس تشریح شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس کمیته نفت و گاز و تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور در موقعیت عملیاتی چاه مشتعل 147 رگ سفید، از نزدیک در جریان برنامه‌های مهار آتش قرار گرفتند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیم کمپلکس در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری، در بازدید امروز (سه‌شنبه، 9 آبان‌ماه) اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از محل حادثه آتش سوزی چاه شماره 147 رگ سفید، محسن پاکنژاد، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، بیژن عالیپور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سپهر سپهری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری و شماری از مدیران ارشد این شرکت‌ها حضور داشتند.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس پیش از بازدید از محل چاه 147 رگ سفید که روز یکشنبه (هفتم آبان‌ماه) حین عملیات حفاری به‌وسیله دستگاه حفاری 95 فتح شرکت ملی حفاری دچار فوران گاز و آتش سوزی شده بود، در نشستی در جریان آخرین اقدام‌های به عمل آمده در زمینه مهار این چاه قرار گرفتند.

در این جلسه معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید در تشریح حادثه و راهکارهای درنظر گرفته شده برای مهار و ایمن سازی چاه در نزدیکترین زمان ممکن  توضیحاتی ارائه داد.

پاکنژاد با اشاره به تشکیل سه گروه تخصصی  پشتیبانی، فنی  مهندسی و عملیاتی به فاصله کوتاه پس از دریافت خبر حادثه فوران چاه و حضور مدیران ارشد و متخصصان شرکت های ذیربط در موقعیت چاه، گفت: متخصصان و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در سریعترین زمان ممکن نسبت به حضور در منطقه عملیاتی، تشکیل کمیته مدیریت بحران، سازماندهی کارها، تفکیک وظایف تیم های عملیاتی و تخصصی و پشتیبانی  و چگونگی برنامه ریزی برای کنترل فوران چاه اقدام کردند.

وی افزود: متخصصان شرکت ملی حفاری تجربه‌های ارزشمندی در باره مهار فوران چاه‌های نفت و گاز دارند و این تخصص در این شرکت نهادینه شده و این درحالی است که مناطق نفتخیز نیز در موضوع مهندسی مخازن و راهبری عملیات و پشتیبانی توان بسیار مطلوبی دارد.

پاکنژاد اظهار کرد: همسو با تشکیل کمیته‌های تخصصی بین دو شرکت، کارهای اجرایی نیز دنبال و جاده‌های دسترسی، پاکسازی محوطه چاه و ایجاد استخر ذخیره آب در دستور کار قرار گرفت.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید اظهار کرد: همچنین چند سناریوی فنی و تخصصی با توجه به شرایط چاه بر اساس  استانداردهای روز مهار فوران چاه‌ها مدنظر قرار گرفته است  که همزمان برای رسیدن به نتیجه مطلوب دنبال می‌شوند.

وی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان سخت‌کوش شرکت ملی حفاری در تحقق اهداف و برنامه های صنعت نفت، گفت: براساس جدول کاری تلاش بر این است که با توجه به همدلی و انسجام موجود میان متخصصان و کارشناسان دو شرکت مهار این چاه در کوتاهترین زمان ممکن محقق شود.

در این نشست حسن بهرام نیا، عضو و رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس در سخنانی ابتدا مراتب تسلیت نمایندگان مردم در خانه ملت و کمیسیون انرژی را به کارکنان صنعت نفت و شرکت ملی حفاری و خانواده های دو نفر جان باختگان این حادثه ابراز داشت.

وی با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های متخصصان شرکت ملی حفاری و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه برای کشور است و حفظ و صیانت از آنان امری مهم است.

بهرام نیا افزود: مهار و کنترل فوران چاه‌ها تخصص‌های مختلفی را در بر می گیرد زیرا بسیار پیچیده و نیازمند دانش فنی است اما با توجه به تجربه‌های گرانسنگ مهارگران ایرانی در داخل و خارج کشور، انتظار می‌رود کنترل فوران این چاه در زمان کوتاه صورت گیرد. 

رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مهار این چاه در چارچوب برنامه مشخص و سرانجام سرعت و دقت و مطابق استانداردهای روز، نمایش توان و قابلیت‌های فنی متخصصان ایرانی در عرصه‌های بین المللی است.

در این جلسه مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در باره اقدام‌های به عمل آمده و پیشرفت کار توضیحاتی ارائه دادند.



این مطلب مفید بود ؟
4 4