مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس در محل حادثه چاه شماره 147 میدان رگ

حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس در محل حادثه چاه شماره 147 میدان رگ

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه، نهم آبان‌ماه) از محل حادثه آتش سوزی چاه شماره 147 میدان رگ سفید بازدید می‌کنند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن توربین در سراسر ایران

به گزارش شانا، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی طی یک جلسه اضطراری کمیته‌ای متشکل از برخی اعضای کمیسیون برای اعزام به چاه مشتعل در میدان رگ سفید حدفاصل بندر دیلم-امیدیه انتخاب کرد.

فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس روز دوشنبه (هشتم آبان‌ماه) اعلام کرده بود: این کمیته ضمن بررسی ابعاد مختلف موضوع، گزارش اولیه ای در باره ابعاد حادثه به کمیسیون ارائه می‌کند و پس از آن از مسئولان و دست درکاران وزارت نفت و شرکت ملی حفاری برای حضور در کمیسیون به‌منظور ارائه توضیحات دعوت می‌شود.

چاه شماره 147 رگ سفید ظهر یکشنبه (هفتم آبان‌) هنگام عملیات حفاری به دلیل فوران گاز، از کنترل خارج و سبب سوختن دکل 95 فتح شرکت ملی حفاری شد؛ در این حادثه متاسفانه، 2 نفر از کارکنان عملیاتی شرکت به نام‌های فرزاد ارزانی بیرگانی و محمد سلیمی چگینی جان باختند.

میدان نفتی رگ سفید واقع در جنوب غربی کشور و یکی از میدان‌های بزرگ نفتی است که از اطراف در بین میدان‌های نفتی بی بی حکیمه (در جنوب شرق)، پازنان (درشمال شرق)، رامشیر (درشمال غرب)، زاغه- هندیجان- بهرگانسر و تنگو (درجنوب غرب) محصور شده است.

این میدان در سال ١٣٣٠ شمسی کشف و تولید از آن از سال ۱۳۴۵ آغاز شد. بهره برداری از بخش غربی میدان (رگ سفید-١) توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری و بهره برداری از بخش شرقی میدان (رگ سفید-۲) توسط شرکت نفت و گاز گچساران انجام می‌شود.



این مطلب مفید بود ؟
2 4