مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

زمستان امسال هیچ قطعی گازی در کشور رخ نمی‌دهد

زمستان امسال هیچ قطعی گازی در کشور رخ نمی‌دهد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نگرانی مردم از قطع گازرسانی به ویژه در نقاط سردسیر کشور مانند شهرهای شمال و شمالغرب، موضوعی بوده که هر ساله با فرارسیدن فصل سرما موجی از نگرانی را میان مردم به وجود آورده است اما با تمهیداتی که طی سال‌های اخیر در نظر گرفته شده هر ساله شاهد ثبات بیشتری در پایداری گازرسانی به مردم، صنایع و نیروگاه‌های کشور هستیم.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن موبیل در سراسر ایران

سعید مومنی در ‌گفت‌وگو با خبرنگار شانا، درباره وضع ثبات گازرسانی در فصل زمستان گفت: طی سه سال اخیر اقدام‌های زیربنایی گسترده ای در کشور انجام شده تا میزان نگرانی مردم مناطق شمال و شما‌ل‌غرب کشور هر ساله کاهش یابد تا جایی که امسال هیچ نگرانی بابت قطع گاز در فصل سرما وجود ندارد.

وی افزود: با بهره برداری از خط لوله انتقال گاز کیاسر- دامغان که بخش زیادی از گاز استان های گلستان و مازندران را تامین می کند اطمینان داریم که دیگر افت فشار در گازرسانی این استان ها اتفاق نمی افتد.

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز تاکید کرد که در فصل سرمای امسال هیچ مشکلی برای تامین و انتقال گاز به وجود نمی آید و مردم نیز از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.

مومنی درباره وابستگی گازرسانی فصل سرما به گاز وارداتی ترکمنستان توضیح داد: در زمستان پارسال نیز از گاز وارداتی ترکمنستان استفاده نکردیم در حالی که ترکمنستان در اول ژانویه گاز وارداتی ایران را قطع کرد با این حال ما حتی در یک نقطه از کشور هم قطع گاز نداشتیم با ادامه این روند و با تکیه بر منابع و پالایشگاه های داخلی که تامین کننده گاز مورد نیاز کشور هستند، امسال نیز ما هیچ وابستگی به گاز ترکمنستان نخواهیم داشت.

به گزارش شانا، تا پایان امسال و با اتمام برخی طرح های شرکت ملی گاز، 77 درصد از جمعیت خانوار روستایی کشور و 98 درصد از جمعیت خانوار شهری کشور از نعمت گاز بهره مند می شوند که تعدادی از این طرح ها در دهه فجر امسال، به بهره برداری می رسد.

محمود آستانه، مشاور وزیر نفت در امور گازرسانی نیز از سرمایه گذاری یک هزار و 500 میلیارد تومانی برای گازرسانی به استان مازندران در دولت یازدهم خبر داده بود که این مبلغ موجب شده تا بیش از 700 روستا در این استان از نعمت گاز بهره مند شود، اکنون نیز 14 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای تنها دو شهر غربی مازندران در نظر گرفته شده که این طرح در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و در رفع مشکل نگرانی مردم این مناطق مبنی بر قطع گاز در فصل سرما تاثیر بسزایی دارد.



این مطلب مفید بود ؟
6 0