مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تولید تجاری فاز سوم پتروشیمی پردیس به زودی آغاز می‌شود

تولید تجاری فاز سوم پتروشیمی پردیس به زودی آغاز می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، تولید تجاری اوره و آمونیاک در فاز سوم پتروشیمی پردیس در آذرماه امسال آغاز می‌شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن هیدرولیک در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، تولید تجاری فاز سوم پتروشیمی پردیس تا چند هفته آینده به طور کامل آغاز و محصولات این فاز روانه بازار می‌شود.

تولید آزمایشی آمونیاک از اواخر هفته گذشته در فاز سوم مجتمع پتروشیمی پردیس آغاز شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اوره و آمونیاک تولیدی در این فاز همگام با دیگر فازها عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با بهره برداری از فاز سوم پتروشیمی پردیس ظرفیت تولید اوره این مجتمع از 2 میلیون و ١٥٠ هزار تن به بیش از سه میلیون و 225 هزار تن می‌رسد.

فاز نخست پتروشیمی پردیس در سال ٨٠ آغاز و در سال ٨٦ به بهره برداری رسید و پروژه فاز 2 آن از سال ٨٣ آغاز و در سال ٨٩ به بهره برداری رسیده است.

بر اساس این گزارش، خوراک اصلی مجتمع پتروشیمی پردیس گاز طبیعی بوده که از فازهای گازی پارس جنوبی تامین می‌شود. ظرفیت اسمی برای فازهای یک و دو این مجتمع سالانه یک میلیون و ۳۶۰ هزار تن آمونیاک و 2 میلیون و ۱۵۰ هزار تن اوره است.

برای ذخیره سازی آمونیاک سه مخزن هر یک به ظرفیت ۲۰ هزار تن و در مجموع ۶۰ هزار تن و همچنین سه انبار هر یک به ظرفیت ۵۰ هزار تن برای اوره وجود دارد.

نیاز داخل به اوره حدود 2 میلیون تن در سال است که با همکاری وزارت جهاد و کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد و مازاد تولید نیز به خارج از کشور صادر می‌شود.

شرکت پتروشیمی پردیس در زمینی به مساحت ۵.۶۴ هکتار و در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در شهرستان عسلویه و در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر بوشهر واقع شده است.



این مطلب مفید بود ؟
8 4