مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

گاز نیروگاه‌های مقیاس کوچک با پرداخت بدهی‌های معوقه وصل می‌شود

گاز نیروگاه‌های مقیاس کوچک با پرداخت بدهی‌های معوقه وصل می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، بدهی 75 میلیارد تومانی به شرکت ملی گاز ایران، سبب شد تا این شرکت باوجود صبوری چندماهه گاز 17 نیروگاه مقیاس کوچک را قطع کند، این موضوع به دلیل تعهدهای شرکت ملی گاز به دولت و دیگر نهادهای کشور، تا زمان پرداخت کامل این بدهی ادامه خواهد داشت.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس کلسیم در سراسر ایران

مجید بوجار زاده، رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرکت ملی گاز درباره قطع گاز 17 نیروگاه مقیاس کوچک به خبرنگار شانا گفت: تا زمانی که این نیروگاه‌ها بدهی معوق خود را پرداخت نکنند، گاز آنها وصل نمی‌شود.

وی افزود: این تعداد نیروگاه مدتی است که باوجود دریافت گاز مورد نیاز خود به عنوان خوراک نیروگاه، پول خرید این حجم گاز دریافتی را پرداخت نمی‌کنند، با این حال از تابستان امسال با وجود بدهی بالایی که داشته‌اند باز هم شرکت ملی گاز با هدف کمک به ادامه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی این نیروگاه‌ها، خوراک گاز آنها را تامین کرد اما هنوز اقدامی برای پرداخت بدهی‌ها انجام نشده است.

سخنگوی شرکت ملی گاز  ادامه داد: شرکت گاز نمی تواند بدون دریافت این مبالغ به روند گازرسانی به نیروگاه‌های بدهکار ادامه دهد، زیرا خود شرکت ملی گاز نیز تعهداتی به دولت و ستاد هدفمندی یارانه‌ها و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت دارد و باید پاسخگوی آنان باشد، محل تامین منابع مالی این تعهدها نیز از طریق دریافت مبالغ قبض‌ها تامین می شود بنابراین ما مجبور به قطع گاز این نیروگاه‌ها شده‌ایم. 

به گزارش شانا، نیروگاه‌هایی که در مقیاس کوچک فعالیت می کنند با شرکت مادرتخصصی توانیر و همچنین با شرکت‌های برق قراردادی امضا کرده‌اند که بر اساس آن شرکت توانیر پول گاز را به شرکت ملی گاز پرداخت می‌کند و این مبلغ از صورتحساب نیروگاه‌های مقیاس کوچک کسر  و به صورت مستقیم پرداخت می‌شود که طی ماه‌های اخیر این اتفاق نیفتاده است.

با قطع گاز این 17 نیروگاه، آنها قادر به تولید برق با ظرفیت 300 مگاوات نیستند. بر اساس صورت جلسه وزارت نیرو طی روزهای اخیر، باید مبلغ 75 میلیارد تومان به شرکت گاز پرداخت شود.



این مطلب مفید بود ؟
7 3