مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ساخت استخر ذخیره آب در مجاورت چاه 147 رگ سفید آغاز شد

ساخت استخر ذخیره آب در مجاورت چاه 147 رگ سفید آغاز شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، با آماده‎سازی نسبی جاده‎های دسترسی به موقعیت چاه مشتعل 147 میدان رگ سفید و امکانپذیر شدن تردد ماشین‎آلات سنگین، مراحل ساخت استخر ذخیره آب در مجاورت چاه آغار شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن حرارتی در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری، استخر ذخیره‎سازی آب با هدف پشتیبانی از عملیات مهار فوران چاه از سوی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ابعاد 80 در 80  با عمق پنج متر ایجاد می‎شود. این استخر ایزوله در فاصله 150 متری چاه 147 رگ سفید قرار دارد و به موازات عملیات اجرایی ساخت آن توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب،  احداث پنج خط لوله تامین آب از مناطق مختلف نیز دنبال می‎شود. 

بر اساس این گزارش، ایجاد استخرهای آب و متعاقب آن بکارگیری پمپ های آب فشار قوی نقش موثری در دسترسی مهارگران به دهانه چاه و شتاب بخشیدن به  خارج سازی دکل و تجهیزات سوخته به بیرون از محوطه دارد.

در همین حال تیم‎های عملیاتی اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری هم اکنون با استفاده از شرایط هوا و جهت حرکت باد تلاش برای بیرون کشیدن تجهیزات نزدیک به چاه را آغاز کردند و سعی دارند تا از هر فرصت ممکن برای سرعت دادن به مهار چاه استفاده حداکثری به عمل آورند. 

بر اساس این گزارش، در جلسه صبح امروز (نهم آبان‌ماه) کمیته بحران شرکت ملی حفاری، گزارش فعالیت‎های انجام شده در 24 ساعت گذشته از سوی هر یک از مدیران عملیاتی ارائه و بر استمرار عملیات احداث راه‎های دسترسی و شتاب‎بخشی در تسطیح محوطه و ساخت استخر ذخیره‎سازی آب تاکید شد. 

در این نشست، سپهر سپهری، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: عملیات مهار فوران چاه 147 با پشتیبانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر اساس برنامه زمانبندی شده در جریان است.

وی افزود: هماهنگی و انسجام مطلوبی بین متخصصان و تیم‎های عملیاتی و پشتیبانی دو شرکت وجود دارد و روال کار در حدود 48 ساعت پس از وقوع حادثه با جدیت استمرار دارد.
 



این مطلب مفید بود ؟
4 1