مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

روش‌های مختلف مهار حریق چاه شماره 147 فرآیند زمانی خاص خود را دارد

روش‌های مختلف مهار حریق چاه شماره 147 فرآیند زمانی خاص خود را دارد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت بیان این‌که روش‌های مختلفی برای مهار آتش چاه شماره ۱۴۷ میدان نفتی رگ سفید انتخاب شده است، گفت: انتخاب هر روش فرآیند زمانی خاص خود را دارد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن دنده اتوماتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، کسری نوری بعدظهر امروز (دوشنبه، هشتم آبان‌ماه) در ارتباط زنده تلفنی با اخبار نیمروزی شبکه یک سیما در باره حادثه آتش سوزی چاه شماره ۱۴۷ میدان نفتی رگ سفید گفت: آسیب دیدگان این حادثه ناگوار ظهر روز یکشنبه (هفتم آبان‌ماه)، به سرعت به بیمارستان‌های منطقه منتقل و تعدادی نیز امروز برای ادامه روند درمان خود به بیمارستان اهواز اعزام شدند.

وی به چگونگی مهار آتش سوزی فوران گاز از چاه شماره ۱۴۷ میدان نفتی رگ سفید، اشاره کرد و افزود: هم اکنون متخصصان و مدیران حاضر در منطقه، شیوه‌های مهار و خاموش کردن آتش را بررسی می‌کنند.

نوری ادامه داد: روش‌های مختلفی برای مهار آتش چاه شماره ۱۴۷ میدان نفتی رگ سفید همانند بستن چاه از بالا و حفر چاه‌های امدادی انتخاب شده است، البته انتخاب هر روش فرآیند زمانی خاص خود را دارد، پیش بینی می‌شود حداقل 30 یا 40 روز زمان نیاز باشد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد: پیش از به‌کارگیری هر روشی به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه باید اقدام‌های اولیه‌ای همچون احداث جاده و ایجاد استخر بزرگ برای انتقال حداقل 200 هزار مترمکعب آب انجام شود تا نیروهای امدادی به آتش یورش برده و آن را مهار کنند.

وی ادامه داد: همچنین باید عملیات انتقال مقادیر زیادی گازوئیل و انتقال بقایای دکل سوخته انجام شود تا ادامه روند کار به راحتی صورت گیرد.

نوری تاکید کرد: همکاران ما در منطقه کار سخت و دشواری را پیش رو دارند و با همه وجود در حال تلاش هستند. امیدواریم مهار آتش در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسد.



این مطلب مفید بود ؟
1 3