مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

علت وقوع حادثه پالایشگاه تهران خطای انسانی است

علت وقوع حادثه پالایشگاه تهران خطای انسانی است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این‌که گزارش‌ها مشخص می‌کند که حادثه پالایشگاه تهران ناشی از یک قصور است، گفت: از نظر گروه اعزامی مجلس، محرز شده که علت وقوع حادثه خطای انسانی بوده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت بهران در سراسر ایران

به گزارش شانا، اسدالله قره‌خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به نشست امروز (دوشنبه، هشتم آبان‌ماه) کمیسیون متبوع خود که با حضور مسئولان وزارت نفت و مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران، برگزار شد، گفت: دیروز تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی و هیئت رئیسه در محل حادثه پالایشگاه نفت تهران حضور یافتند.

وی با بیان این‌که حادثه پالایشگاه تهران خسارت‌های مالی کمی در بر داشته است، افزود: در این حادثه متاسفانه خسارت‌های جانی بسیار سنگینی داشته‌ایم که تاکنون 7 نفر جان خود را از دست داده‌اند و یک نفر دیگر از حادثه دیدگان نیز حال مساعدی ندارد.

قره خانی با اشاره به این‌که گزارش شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران مشخص می‌کند که این حادثه ناشی از یک قصور است، تصریح کرد: ما هنوز در آن موضع قرار نداریم که بگویم این حادثه خطای عمدی بوده، اما محرز شده که علت وقوع حادثه خطای انسانی بوده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این‌که مقرر شد تا بررسی‌های دقیق‌تری در این زمینه صورت گیرد و کمیسیون انرژی گزارش نهایی را جمع‌بندی و آن را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه کند، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی برای برخورد با خاطیان، آنها را به مراجع قضائی معرفی می‌کند و برای برخورد با افراد خاطی از ناحیه وزارت نفت نیز معاون تخلفات اداری در این جلسه قول داد سریعا با این افراد برخورد کند.

وی با بیان این‌که باید فرآیند سخت‌گیرانه‌تری برای انتخاب افراد در انجام کارهای تخصصی، حساس و تعمیراتی صورت گیرد، گفت: باید در این موارد از متخصصین مرتبط استفاده و نیز در زمینه ایمنی به آنها آموزش لازم داده شود.

قره خانی با اشاره به این‌که خوشبختان پالایشگاه نفت تهران در حال تولید است، افزود: نسبت به خانواده جانباختگان این حادثه در مراحل اولیه یک سری رسیدگی صورت گرفته که البته بسیار کم است و باید توجه ویژه‌ای به خانواده آنها صورت گیرد.



این مطلب مفید بود ؟
9 1